{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel astra hjælp 2
  • #1   9. feb 2010 er der masser af varme i kabinen ??
    kan evt være temp føler du skal skifte. men er der næsten ingen varme i kabinen så er det som Prox siger...

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 74
    #2   9. feb 2010 Der er varm luft i kabinen når jeg køre men bare ikke når jeg holder stille i tomgang, så er det bare koldt luft der kommer..

• #3   9. feb 2010 så er det dit termostat der er deffekt. den skal bare skiftes.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    jul 2006

#4   9. feb 2010 var ud og køre en lang tur, kigger lige under hjelmen inden jeg køre og bemærker at tanken hvor man fylder køler væske i var sunkent lidt efter og have fyldt på den i går, så fylder lidt i så det passer, ud og køre en lang tur så motoren kunne blive godt varm, selv om min temp måler ikke ville over det blå felt.. finder et sted og holde inde og lader den stå i tomgang, og så begyndte den ellers og stige stiller og roligt... mine køler slanger de bliver også så varme man ikke kan holde på dem, i begge sider, blev forslået og prøve og lufte den ud i køler systemet. med og have skruge låget af beholdern, men så beholder blev næsten helt fuld lige pudeslig ??? samt min blæser heller ikke gik i gang..
    Hva sker der med den gamle astra...

• #5   9. feb 2010 Hva motor ligger der i den? Du skal kontrollere din vandstand, når motoren er kold, ikke når den er varm.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    jul 2006

#6   9. feb 2010 1,6i

• #7   9. feb 2010 Prøv at skift din termostat. Det bør hjælpe

Kommentér på:
Opel astra hjælp 2

Annonce