{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

kobling i pug {{forumTopicSubject}}

go aften på bg.
jeg er så lidt uheldig vil jeg sige. købte en pug 207 i god tro at den ville blive en god bil. nu viser det sig desværre det modsatte.
bilen er fra2007 og kørt idag 86 tusind.
jeg fik skiftet gearkasse samt kobling sidste år den 2/2 ved 50000. og nu er det galt med koblingen ige den skal skiftes. kan det virkelig passe og er der ingen garanti på den efter så kørt kørsel samt levetid???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling i pug
  • #1   9. feb 2010 Er det fordi den begynder at glide i koblingen? *Det er der nemlig nogen HDI motorer der døjer med.

    Mit forslag er at få dem til at montere en uoriginal kobling, da det er de originale der er svagheder i.

    Selvfølgelig ikke fra Thansen, men en fra FTZ eller Mekonomen


  • #2   9. feb 2010 Peter J
    Arbejder ved Peugeot og det er da ikke noget problem der er med 207erne... En lille bitte smule ved 407erne ellers ikke...


  • #3   9. feb 2010 Rudi R, vel også 206'erne.

    Det er jo samme motor der ligger i dem?


  • #4   9. feb 2010 Peter J. Så vidt jeg husker er der heller ikke rigtig noget med 206'eren. 407'eren har det problem at det ryster helt vildt i den men det er ikke koblingen det er svinghjulet den er gal med. Om det er samme motor tør jeg ikke sige, men det mener jeg ikke det er. smiley

  • #5   14. feb 2010 for og følge op på sagen kørte jeg min bil ud til pug erik maibom.
    den holdte der ude natten over og de kiggede så på bilen dagen efter.
    de kunne ikk finde nogle fejl da en test kører kørte i bilen. jeg kom der ud og kørte en tur med dem og der var ingen ting. samt der har ikk været noget efterfølgende hvad kan denne fejl skyldes???

    har overvejet og skifte bilen ud da jeg tror den kommer til og få flere fejl hen af vejen:-(


Kommentér på:
kobling i pug

Annonce