{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opret bil !!
  • #1   12. feb 2010 Det er et galleri, og det er ikke for at stene, men for at deltage. DEltager du ikke, kommer du ikke ind !

    Det er sådan det foregår.


  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #2   12. feb 2010 Enhver profil, hvor der er gjort noget ud af den, i form af gode billeder og profil tekst, har og vil aldrig få problemer med at komme ind på siden.

  • #3   12. feb 2010 Hvis folk ikke kan være seriøse om at oprette deres bil...så er de nok heller ikke seriøse i forum...så jeg afviser alt som er useriøst....også selv om der er 5 billeder og lidt tekst

    Det tager max 15min at tage nogle gode billeder og finde oplysninger om ens bil...


  • #4   12. feb 2010 jeg er her inde ca 2 timer hver dag men har selv problemmer og jeg deltager meget i det her inde

  • #5   12. feb 2010 Enig.

    Der er heller ikke meget ved et galleri hvis det er tarvelige billeder.

    Hvis det skulle være sådan at alle bare kunne komme ind så behøvede vi jo slet ikke det stemme system, og så ville det også meget hurtigt blive ret useriøst...


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #6   12. feb 2010 Jeg afviser nok mere end jeg acceptere herinde :S Er jo som sagt et galleri, og er man en smule seriøs så prøver man at tage nogen nogenlunde billeder af bilen, så man kan se hvilken bil der er tale om, evt interiør hvis der er lavet noget, og motoren behøver man ik vise frem med mindre der man oplyser at den har 8000hk smiley
    Og teksten skal der da gerne gøres en smule ud af, gider ik selv se på 1 linje om motor, ingen dæk, og såen nogen småting..Ved man ik hva faen man skal skrive, så fylder man bare ud med en smulee fra bilmodel eller søger hurtigt på google´s side, hvor man somregl kan læse en del om ens bil smiley


  • #7   12. feb 2010 prøv evt og tag med at tage nogen ordenlige billeder af din mitzu :s

  • #8   12. feb 2010 man kan snart ikke oprette en bil med mindre det er en supra , amerikaner eller noget i den stil

  • #9   12. feb 2010 nej desværre mener selv mit er oki men den kommer ikke ind

  • #10   12. feb 2010 Se min Golf 2'er i min profil,


    SÅ LUK NUMMEREN !


    Alt kommer ind !


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #11   12. feb 2010 michael A
    Ja dine er iorden, men gætter på du havde svært ved at få din xantia ind ? For der er jo ingen hele billeder af bilen smiley


  • #12   12. feb 2010 Tror jeg kom til at afvise.. ..

    Du kom vist ikke hele vejen rundt om den.


  • #13   12. feb 2010 Det har ikke en skid at gøre med hvilken bil det er - Alle mine biler er strøget ind i første forsøg - Den seneste er en Lada fra 75.

    ALLE profiler der er lavet med fornuftige billeder og en oplysende tekst kommer ind uden problemer. Omvendt afviser jeg hvis folk ikke gider at gøre noget ud af det, det mindste man kan gøre er da at fjerne sneen fra sin bil osv...


  • #14   12. feb 2010 Da jeg oprettede min seneste bil var der ikke de mindste problemer. Men jeg tog mig også tid om at få taget nogle billeder samt få skrevet en god information. Hvilket de fleste ikke gider...

  • #15   12. feb 2010 michael A : Afvist - for lidt billeder af hele bilen.



  • #16   12. feb 2010 fatter ikke bare hvorfor i ikke bare laver en ordentlig oprettelse til at starte med...

    det er både spild af min og jeres tid, når i starter med at oprette en bil med få billeder og lidt tekst


  • #17   12. feb 2010 Jeg afviser konsekvent hvis billeder er slørede/uskarpe eller bare yderts ringe - feks. er mobiltelefon billeder meget ofte noget skod.

    Jeg er kold i numsen overfor om bilen er fra 1982 eller fra 2009, om der er gejlet eller standard, blot skal ejeren have brugt blot et minimum af tid på rimelige billeder, lidt info om bilen og specielt lidt historik om hvad han vil med den bil....og så får jeg laaaange nosser af folk som piver med det samme : "Skriv hvorfor i afviser" og når man så gør det så får man en sviner eller ryger på filter.

    Hvis man ikke vil vide hvorfor der afvises - så lad være med at spørge.

    Jeg er også meget kritisk overfor en 17-årig som "ejer" en Bimmer til 400.000,- eller en 18-årig som har haft 3-4 kæmpe øser på 2 måneder - det lugter langt væk af fusk og her kan jeg godt afvise alene på mistanke på snyd.

    Her fandt jeg jo for nogen tid siden ud af en bruger som ihærdigt fortalte om sin syge mercedes - men billederne var fra en svensk bilhandel og han var ikke glad for at man benyttede hans billeder, måske også fordi bilen stadigvæk stod i salgshallen og oprettelsen var løgn smiley

    Så, jo - jeg er til tider hurtig på afvis - men ikke på grund af alder, stand eller mærke....men udelukkende på seriøsitet og sandhed.


  • #18   12. feb 2010 @Allan

    Spot on!


  • #19   12. feb 2010 Jeg har heller ikke haft problemer med oprettelse, men på den anden side, masser af tekst, masser af billeder, så kan alt lade sig gøre, også selvom det er en standard bil såvel som en lettere elelr mere speciel bil.

  • #20   12. feb 2010 michael A: Vi definerer åbenbart gode billeder forskelligt. Flere af dine billeder af Mitsubishien er dårlige, og som skrevet tidligere, der er ingen billeder af HELE bilen...

Kommentér på:
opret bil !!

Annonce