{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Gulpladebil? {{forumTopicSubject}}

JEG VED GODT DET SIKKERT HAR VÆRET OPPE MANGE GANGE FØR, gider bare ikke sidde og kigge efter det i en time.

Spørgsmålet? Jeg skal til at have bil, en bil som jeg kun skal bruge til at køre på arbejde i og lidt frem og tilbage mellem vennere og sådan noget. Så er det bare jeg måske tror at man kan blive en smule træt af en gulpladebil eller hvad sys i?`
Kigger på en seat altea FR 170 TDI.

Kenny.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gulpladebil?
  • #1   15. feb 2010 jeg blev træt af min gul plade bil pga. af sæder bag i jeg syntes der manglede noget .
    men det er jo smag og behag
    mvh.

• #2   15. feb 2010 Altså andre kan jo ikke sige hvordan du kommer til at synes...

Mangler dem sjældent, men surt med 9000 om året i vægtafgift

• #3   15. feb 2010 jeg har kun haft vans, og de få par gange jeg har haft behov for sæder har været få. Jeg har købt vans fordi man får så meget mere for pengene, og når man som mig oftest er alene i bilen er der ingen ide i at have sæder bagi for 100k+ når man ikke bruger dem.

har kun ros til overs for altea fr tdi - har lige købt min 3. her i weekenden.

• #4   15. feb 2010 synes ikke jeg mangler sæderne da jeg sjældent kører med mere end en udover mig selv...dog vil jeg gerne have mig en personbil istedet da jeg snart skal på bilferie smiley

• #5   15. feb 2010 Jeg syntes bare generelt at gulplade biler er 'grimmere' end med hvide plader. Især efter vi har fået papegøje-plader. Men det er jo go value for money. Så kunne aldrig finde på at købe en cool bil på guleplader, så hellere noget almindeligt kedeligt hvis det endelig skal være gulplader. Men det er en Altea jo også, omend det er en god bil.

• #6   15. feb 2010 Ja nemlig. man for jo næsten den samme bil til meget mindre pris.

• #7   15. feb 2010 dejligt med gulplader. man slipper for at køre alle rundt og fulde folk, masser af plads bagi til altmuligt, og har da selv sovet et par nætter i min efter fest, det er rart med kun 2 sæder. efter min smag

Kommentér på:
Gulpladebil?

Annonce