{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falck vs Dansk auto hjælp ?
  • #2   16. feb 2010 Har altid haft dansk autohjælp og det har jeg være yderst tilfreds med. Min fiat var meget glad for dem hvert fald...den gik i stykker hele tiden:-p

Og den var lav, havde kun problemer én gang da den skulle ned fra fejebladet...

• #3   16. feb 2010 Falck er med i min forsikring. De få gange jeg har haft brug for dem, har servicen været i top.

Falck har mere materiel end Dansk Autohjælp, og de ligger flere steder. Derfor ville jeg til enhver tid vælge Falck.

• #4   16. feb 2010 min forsikring tilbyder ikke vejhjælp desværre

• #5   16. feb 2010 jeg har haft falck de sidste 12 år og servicen har været helt i orden når jeg har haft brug for dem. selv da min campingvogn gik i stykker en søndag formiddag på Møn. Allerede om aftenen blev den læsset af hjemme i Randers. og den kunne ikke engang trille.

• #6   16. feb 2010 falck ville jeg vælge.... for hvis de ikke kan komme sender de turen videre til DAH og det gør DAH ikke.....

• #7   16. feb 2010 Få FDM og billiger DAH og altid godt at ha fdm

• #8   16. feb 2010 Falck 100%!

Mine forældre har også altid haft falck - ingen dårlige oplevelser.. Brugte dem så sent som i går - der kom dog ikke en falck bil, men et eller andet monova (eller sådan noget?), og hentede min bil.. Så de kan altid finde en bil smiley

• #9   16. feb 2010 Har ikke haft brug for dem endnu.
    Men jeg har valgt Falck.
    Mine forældre har der. Og der har det kun været positivt.

Også er der rabat når du er under 25 hos falck.. (Kunne ikke se hvor gammel du var)

• #10   16. feb 2010 falck - ingen tvivl om det. Tag et af deres super abn.

Jeg punktere for nylig, de var presset så da der var gået 45min og de ikke kom, ringede jeg og brokkede mig, og de sendte en taxa ud for at køre mig hjem, så kom de og hentede bilen 1 time efter. Den taxa kostede dem lige 550kr smiley

• #11   16. feb 2010 Har haft begge to..

Og har været tilfreds med begge..

• #12   16. feb 2010 Kan kun anbefale DAH. De er faktisk større end Falck forstået på den måde, at næsten alle bilmærker har aftaler med dem når du køber ny bil, ligesom de fleste forsikringselskaber har aftaler med DAH.

Jeg arbejder et sted, hvor vi bruger begge, men vi bruger helst DAH da de i ni ud af ti tilfælde er hurtigere fremme end Falck. De har samme udstyr og kan det samme, men som skrevet er DAH hurtigere fremme.

• #13   16. feb 2010 har prøvet begge ALDRIG dah igen.. selv når min forsikring har dækket gennem dah har jeg selv holdt falck abbo uden om. har virkelig dårlige erfaringer med dem.

• #14   16. feb 2010 Slavteren: Hvad er det for nogen dårlige erfaringer?? Det lyder rimelig seriøst..

• #15   16. feb 2010 vi kan da tage de 2 største:

1) de afleverede min fars bil ved en tømrer i stedet for hans mekaniker, nægtede at have gjort det, og nægtede at flytte den de sidste 800m hen til mekanikeren.. det måtte han selv betale for at få gjort.

2) fik opsagt mit abbonent pga "abbonentet var tilrettelagt efter alm vedligeholdelse" havde på det tidspunkt haft nogle assistanser efter nogle mærkelige og uforudsigelige fejl på en "ny" brugt bil. bla en remskive til vandpumpen der valgte at splitte ad.

• #16   16. feb 2010 Jeg kan vælge DAH igennem min forsikring .. men har et falck abonoment :).. Det eneste negative jeg har opblevet med falck er de er dårlige til af opplyse hvornår de kommer .. .. så man sidder lidt og tror det tager flere timer men de er ret hurtige ude ..

• #17   16. feb 2010 Da jeg kørte som salgschauffør for Hjem-Is for nogle år siden, havde vi også Falck. Og de var bare altid hurtige, kompetente og flinke.

Desværre brugte jeg dem en del gange, da der mange gange var noget galt med gearene. Det var en Mercedes Sprinter med Sprintshift (semiautomatisk gearkasse), og jeg kan huske i hvert fald tre tilfælde, hvor jeg måtte fragtes hjem til depotet grundet gearkassen.

Og nogle andre gange var det starter, blinklysrelæ og punkteringer...men Falck var altid på pletten!

• #18   19. feb 2010 Konklusionen må være, at det stort set er ligegyldigt hvad du vælger.

Hvis du færdes rundt omkring i europa kan der være små forskelle i abonnementsbetingelserne. Læs det med småt, det kan være at det abonnement, du har brug for er dyrere hos den ene.

• #19   19. feb 2010 Mike F.

Ved ikke hvor du har kørt - Jeg har satme kørt mange hjem-is biler til Ringsted på ladet af en gul bil. ;o)

• #20   19. feb 2010 Bo R: Nu er det sådan, at de forskellige depotindehavere selv skal tegne abonnement på vejhjælp, hvis de overhovedet gør det. Og min chef havde så Falck:-)

Men Sprintshift er det værste lort, Mercedes nogensinde har opfundet! Og de er da også gået væk fra det...

Kommentér på:
Falck vs Dansk auto hjælp ?

Annonce