{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

min 6n dumpede til syn, er det rigtigt {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil lige høre jer om nongle ting,

er der motor lampe OBD på en 6n som skal lyse når bilen for tæning på? "der er heller ikke på min fars som gik gennem syn"

må fjedrene ikke kunne drejes rundt når bilen løftet

min co var for høj, 05 og den måtte bruge 0,3 er der nongle ting man kan gøre for at få den ned ? der er lige kommet ny udst med kat på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min 6n dumpede til syn, er det rigtigt
  • #1   16. feb 2010 Tjek om udstødningen er tæt. Kan være derfor den forurener.
    Nej dine fjedere må ikke kunne dreje når bilen er løftet op.

Den med motor lampe ved jeg ikke noget om ved bare at når der er tænding på skal abs og airbag lampen lyse ellers kan de ikke syne den

• #2   16. feb 2010 der er ikke nogen huller i udstødning et eller andet sted?

• #3   16. feb 2010 den skal lyse når du sætter tænding på, ellers kunne du have hevet pæren ud for at skjule noget?

og det kan kun bekræfte ham i sin beslutning hvis din Co er for høj =)

Men ja, det er bare at lave det, og så på den igen

• #4   16. feb 2010 udstødning er tæt og helt ny,

airbag og abs lyser, men han mente der skulle være en motor lampe der os skulle lyse

ok så er det en gang nye fjedre :S

men er 0,5 meget i forhold til 0,3, mener er det meget den forurener`?

• #5   16. feb 2010 Lars H ja det klart, men det bar bare mere om der var en motor lampe i sådan en 6n, men det lyder jo til at der er det

• #6   16. feb 2010 Ang dit co2 udslip, så lyder det ikke af ret meget mere, så først prøv og skifte dit luft filter, hvis det er ved og være "gammelt" så for den en lidt federe blandning, den det vil være sværer og hive luft igennem.... og derved vil der bliver mere co2 udslip.......
    Ang din lampe så skal der være en, men ta den med ro, der ka jo være flere småting ligesom dit co2 sikkert kun er dit filter der ska skiftes, ligeså vel ka det være den pære er gået en tur, og det er jo ca 10mins arbejde lige og skifte den fætter....
    og dine fjedre, nu ved jeg ikke om det var alle sammen??
    men dine bagerste tager maks 30 og skifte begge to, ind under med en højt-løfter ud med de gamle ind med de nye og sænk!
    Så ingen panik, men ta og gå de ting efter, og se om ik det bare er det, så ind til hallen igen....

• #7   16. feb 2010 har du stor sportspotte på så kan den godt tage falsk luft ind, men ellers prøv og fjern luftfilter men selvfølgelig kun når du køre til syn også giv bilen nogle tæsk på vej til synshallen så katten er rigtig go varm så tror jeg den går har virket for mig mange gange

• #8   16. feb 2010 En polo 6N har ingen motorlampe... hverken på ny eller gammel model speedo.. bare lige til info.

• #9   16. feb 2010 Bruno A filteret er nyt, ja måske lampen er gået, (at håbe)
    det var de foreste han havde fat i, men sagde det nok var alle sammen

Thomsen . ingen stor potte, det er helt standart, men har dog et lilllle hul i forrørret i det fjeder værk

• #10   16. feb 2010 Bodelund ahh lækker info. han sagde bare han syntes han kunne se en, men at den ikke lyste

• #11   16. feb 2010 Bodelund det er samme vogn som din jeg har,, 3dørs grøn, 99er, 1,6 8v

• #12   16. feb 2010 Så har han da været stiv ham synsmanden smiley
    nemmeste måde og se på med CO er ved og sætte en 4gas tester på, så du kan se hvordan tingene står..Nyt olie og nyt luftfilter skader ikke i samme omgang - dog er det ikke det som er fejlen..

• #13   16. feb 2010 motor lampen skal ikke lyse når du sætter tænding på men dine fjedermå ikke kunne drejes når den er løftet og hvad type motor har du i den

• #14   16. feb 2010 det er en 1.6 8v

Kommentér på:
min 6n dumpede til syn, er det rigtigt

Annonce