Poblemer med Free-Styling.dk? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
For en måned siden bestilte jeg en bagpotte i rustfrit stål af Ruben som har FREE-STYLING.dk. Jeg sendte et alutankdæksel tilbage til ham som han skulle modregnes prisen på bagpotten, da tankdækslet ikke kunne tilpasses min bil.
Da jeg bestilte bagpotten sagde han, at der kun ville gå én uge. Jeg rykkede ham for det jævnligt, hvor han sagde det skulle være på vej.
Da der var gået omkring halvanden måned, kunne jeg pludselig ikke komme i kontakt med ham mere, hverken via mail eller til hans firmanummer 28238339 (free-styling I/S). Jeg ringede hver dag til hans nummer uden at få fat på ham og skrev mails til hans imail (info@free-styling.dk).
Jeg fik fat i hans hjemmenummer på krak og ringede og fik fat i hans kone. Hun snakkede med ham i baggrunden, men Ruben ville af princip ikke snakke med kunder udenfor arbejdstiden, så jeg fik ikke lov at snakke med ham.
Jeg kan også godt forstå han han gerne vil adskille arbejde og fritid, men jeg havde på daværende tidspunkt ringet mindst en gang hver dag i en uge og skrevet omkring 5 mails til hans firmaemail. Efter opkaldet til hans hjemmenummer besvarede han én af mine mails med en meget kort sætning "det gør jeg" (betyder at han ville ringe eller skrive tilbage når han vidste noget om udstødningen).
Der er nu gået over 2 måneder siden jeg bestilte bagpotten og jeg har stadig ikke kunnet få fat i ham eller fået noget svar tilbage. Har skrevet, at jeg gerne vil have mine penge igen, hvis han ikke snart kan fortælle om den bagpotte kommmer. Den mail sendte jeg for 4 dage siden og det sjove er, at han siger i sin telefonsvare (28238339), at han besvare ens mail indenfor 24 timer.... NOT!
Hans kone sagde at jeg desværre ikke var den eneste, der ringede til hans hjemmenummer for at snakke med ham, så derfor må der jo være andre, der har samme problemer med hans firma (FREE-STYLING.DK)?
Er der andre, der har været udefor noget lignende og hvad kan man i så fald gøre, når man har penge i klemme og han er umulig at få kontakt med?
Håber i kan hjælpe mig!
Hilsen
Jesper
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 111 Svar: 2.014
Kan ellers huske hvordan de i starten, havde travlt med at proklamere at de ville være de største i dk, og de var 100% seriøse med det her, og de havde vildt meget erfaring osv...
sep 2004
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 60
sep 2004
Han bor desværre i 5540 i Ullerslev, men har overvejet at besøge ham og få mine penge igen!! Har heldigvis gemt hans adresse osv!
mar 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 53 Svar: 508
Så må du have fat i en advokat, det er ved at være et par dage siden jeg sidst havde Erhvervsret, så kan ikke huske hvordan processen lige er. (Skulle have fulgt lidt mere med :P)
Men sørgeligt at der findes mennesker der er så pisse ligeglade med deres omdømme at de bare skider på folk.
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 388 Svar: 4.342
Tango_coke@hotmail.com
mar 2003
jan 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 34 Svar: 1.312
Der har jeg ALDRIG haft et eneste problem.!
dec 2003
Følger: 32 Følgere: 32 Biler: 9 Emner: 67 Svar: 396
Men fuck en idiot.. Nu handler vi sku ikke der mere drenge... VEL!!!
sep 2004
Tak for tilbudet, men for selv fat i ham, hvis det bliver nødvendigt. Har adressen på ham.
Til Anders
Ja ville nemlig høre om, der er andre af hans kunder, der har oplevet det samme.
Har hørt jeg skal snakke med forbrugerklage nævnet og sende et anbefalet brev til ham, hvori jeg giver ham en tidsfrist til at betale pengene tilbage.
sep 2004
Ja så kunne det være han ligepludselig havde den *G*
Har sku også lyst til at aflægge et besøg! Men det går nok ikke....
Men det skulle da ikke være noget problem at få pengene igen, når hans firma er et I/S.... så hæfter han da med ALT hvad han ejer!
Tror lige han skulle læse aftaleloven og købeloven godt igennem, for han har vist aldrig hørt om hverken dem eller ordet service!
aug 2005
Følger: 87 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 245 Svar: 8.872
<b>AJay.dk
sep 2004
sep 2004
Handlede også kun ved ham, fordi bagpotten var rigtig billig der. Ellers ville jeg ALDRIG have handlet med ham!
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 571
bilting er også et helt andet fortagen og yder en fornuftig service (langt bedre end bilx)
aug 2005
Okay! Kan godt passe!
Helt rigtig om bilting! BilXperten og Bildillen og noget skod hoveder! Har aldrig fået ringere service! Hehe
<b>AJay.dk
aug 2005
Nej, det tvivler jeg da på! Og jeg vil da huske på det!
Så da ellers lovende ud i starten, men efter denne episode håber jeg sgu det går den anden vej! Man kommer ikke langt med et firma som ikke har en ordenlig service! God service sælger! :o)
<b>Ajay.dk
sep 2004
Og han yder den suverent dårligste service jeg nogensinde har oplevet!
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
aug 2005
Tak for oplysningen! Rart at vide hvis man skulle begive sig ud i deres butik!
Gør jeg hvert fald IKKE nu!
<b>AJay.dk
mar 2003
Det lyder ikke helt ved siden af du må bare have gang i skriveriet. Det er satans at man skal alt det arbejde igennem for at få hvad der nu en gang er "sit".
men held og lykke med det, lad os da endelig høre fra dig når du har fundet en løsning
sep 2004
Er det Ruben du handler med eller er det den afdeling der lukkede ned?
sep 2004
Skal nok skrive når jeg har fået en løsning, men tror jeg bliver nødt til at gå igennem forbrugerklagenævnet for, at få mine penge igennem, for han er slet ikke til at komme i kontakt med!
jul 2003
jul 2003
sep 2004
Ved kun der er den ene der bliver styret fra Rubens hjemmeadresse i Ullerslev med tlf. 28238339 og mail: info@free-styling.dk. og fra ham for jeg ingen svar på nogen af delene
sep 2004
Der var en anden afdeling som nu er lukket p.g.a. samarbejdsvanskeligheder mellem ham Ruben og den anden.... Det kan jeg godt forstå for ham Ruben er overhovedet ikke til at samarbejde med!
jul 2003
Ved ikke helt præcis hvordan firmaet hænger sammen, men Thomas er dybt seriøs.
sep 2004
sep 2004
jul 2003
sep 2004
Har nemlig fået Thomas i røret mange gange dengang de arbejdede sammen og Ruben ikke tog telefonen. Men nu bliver telefonen ikke stillet videre til Thomas fordi de ikke arbejder sammen mere og så er der jo ingen der tager den.
Kan du ikke skrive Thomas'es nummer til min mail jespermp@hotmail.dk, så jeg kan høre om han ved hvad jeg skal gøre ved ham Ruben som har free-styling nu?
Hilsen Jesper
jul 2003
sep 2004
Hvprdan kan jeg finde ud af hvem der mere er med i firmaet? Der står jo kun hans nummer inde på siden nu. Før stod der også en anden afdeling med nummer inde på hans side, men det var jo før Ruben stoppe for samarbejdet med den anden afdeling :0(
sep 2004
Okey vil du skrive til mig, når du høre hvad han siger? Håber han kan sige til mig hvad jeg kan/skal gøre for at få mine penge tilbage af Ruben.
jul 2003
sep 2004
jul 2003
aug 2003
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 14 Emner: 2 Svar: 100
Det drejer sig om et bagskørte og nogen spoliere til en 106´er.. blev bestilt i starten af aug!! Ved heller ik hvad fanden jeg skal stille op
Så du er ik den eneste der har problemer...
Lige så snart man ik er tilfreds, gider han ik svare på mails....
Men skal man Politianmelde ham eller ringe til forbrugerrådet, for at høre hvad man skal stille op!!!
Mvh
Danny Mikkelsen
sep 2004
Har også hørt om andre, der har haft samme problem. Så jo flere vi er, der skriver til forbrugerrådet jo stærkere står vi!
aug 2003
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 14 Emner: 2 Svar: 100
Ruben (Fee-styling.dk) Har fået op til flere chancer, og han ved godt at sagen gå videre, da jeg er blevet nød til at ring hjem til ham, for at snakke... Han lover og lover, men ik en skid sker der, Så nu overlader jeg sagen til andre, og hans firma vil blive Black listet hos Forbrugerklage nævnet... Det jo trist når man ik kan styre sin forretning...... FJOLS!
Mvh
Danny M.
dec 2003
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 97
Vi har her i sommer startet et super godt samarbejde med Free-styling.dk, men det lader til at der er flere problemer end hvad vi får fortalt.
Til Christina, kan du ikke kontaktet mig eller få Thomas til at ringe til mig? 24 24 34 50
Håber at alt dette er en stor misforståelse, da det kan ende galt for mange af jer og vores medlemmer..
Har stor tiltro til at Ruben finder en løsning på alt dette her, selv om det virker lidt skidt for tiden.
Hvis nogen kender nogen som har direkte kontakt til dem eller dele af Free-styling.dk, vil I så ikke nok få dem til at kontaktet Ford Klub Danmark på 24 24 34 50.
okt 2002
Følger: 69 Følgere: 68 Biler: 6 Emner: 2 Svar: 172
Jeg har givet ruben / freestyling denne uge til at få styr på min sag, ellers ryger sagen videre til min advokat, og så ryger han i retsalshelvede den kære ruben...
Han har også lovet mig en levering der nu er ved at være godt overskredet, men han har lovet levering i denne uge, så nu har han bare at levere, ellers så får han SERIØSE problemer...
dec 2004
Følger: 1 Emner: 195 Svar: 586
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
jeg har samme problem som dig. har skylder også mig penge 4500 for en udstødning. som jeg bestiltte oktober 2005. har du fået dine penge tilbage
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
har du fået din bagpotte er det en mongoos.?
jeg står med samme problem som dig. jeg bestilte en udstødning hos free- styling. pga det var en speciel skulle ha penge på forhånd. fari nok tænkte jeg.
det viser sig så at han slet ikke kan skaffe den selv.
så han får bruno hansen motorsport til det. og siger har givet pengende til dem. hvilke jeg finder ud af han ikke har. da jeg ringer til bruno hansen. få at få en status.
det ender så med jeg køber den hos bruno hansen fordi bilen skal til syn. og kan ikke synes uden udstødning.
og han fjolset ruben stadig har mine penge
vh jacob
sep 2004
Mail:
----- Original Message ----- From: "Jesper Mørkholt Pedersen" <jespermp@hotmail.com>
To: "Free-styling I/S" <info@free-styling.dk>
Sent: Tuesday, September 27, 2005 6:17 PM
Subject: Emne Free-styling.dk
Hej Ruben!
Jeg har endnu ikke hørt fra dig hvordan det går med hensyn til den mongoose bagpotte til min bmw 328i, som jeg bestilte for 2 måneder siden. Har forsøgt at ringe til dit nummer 28238339 næsten hver dag i de sidste 2 uger uden held.
Jeg sendte dig en mail, hvor jeg bedte dig kontakte mig og informere mig om hvordan det gik med bagpotten, men du har ikke skrevet tilbage endnu.
Er ved at bære træt af at jeg ikke kan få fat i dig, hvilket også var grunden til jeg ringede til dit privatnummer for at tale med dig. Vil gerne vide om den bagpotte snart kommer ellers vil jeg gerne have pengene (999,-), for det alutankdækslet jeg sendte tilbage til dig, igen!
Vil du venligst kontakte mig på tlf. 2023xx10 eller på min arbejdstelefon 9630xx47
Venlig Hilsen
Jesper Mørkholt Pedersen
-----
Svar:
Hej.
Du må undskylde jeg først kontakter dig nu men vi har haft rasende travlt pga den nye hjemmeside og jeg har dårligt haft tid til at besvare mails...
Bagpotten er meget snart hjemme.
Vi er klar over at du har ventet i lang tid på din udstødning, men vi har ikke haft en leveringstid på den og har derfor ikke kontaktet dig igen. Det skyldes at Mongoose ønsker at vi handler deres produkter igennem Bruno Hansen Motorsport som er importør. Dette har vi forhandlet med ham om og nået til enighed omkring. Vi har sågar bestilt udstødningen til dig (igen for vi har haft bestilt den ved mongoose 2 gange tidligere). Så vi har den hjemme meget snart. (denne uge)
Mht refundering af penge kan du ikke få det. Du kan enten få dit tankdæksel retur eller bagpotten modregnet tankdækslets pris. Jeg gjorde dig opmærksom på at din returret var overskredet dengang vi talte sammen om det første gang. Du har kun 14 dages returret ifølge købeloven og den er blevet meget overskredet i dit tilfælde. Så det er rent ud sagt af mit gode hjerte jeg overhovedet går med til det for det er svært også at forsvare det over for de andre i firmaet.
Håber det er ok..
Jeg lader høre fra mig så snart vi modtager din udstødning.
Mvh
Ruben Hansen
Free-styling.dk
-----
SÅ LAVEDE JEG DETTE INDLÆG PGA. AT JEG VAR UTILFREDS PGA. DEN DÅRLIGE BEHANDLING OG MANGEL PÅ SERVICE.
Hej.
Thomas blev gjort opmærksom på en debat på bilgalleri som du havde startet.
Vi kan sådan set godt forstå at du har brokket dig over den lange levering men vi er fuldstændig forbløffede over at du for det første kun fortæller det halve af historien og dernæst sviner os til på det groveste. Du nævner intet om tankdækslet eller at Ruben faktisk har gjort noget han ikke burde for dig nemlig at tage tankdækslet retur efter din returret var udløbet. Samtidig er der kommet adskillige trusler til Ruben og hans person på hans privatadresse hvor vi bør gøre opmærksom på at hans kone og barn også bor!
Jeg har talt med Thomas og Ruben om det et stykke tid nu og vi har ikke rigtig vidst hvad vi ville gøre ved det. Vores første indskydelse var at lægge nogle svar ind på forummet i BG men da vi gerne vil køre den professionelle stil blev vi enige om at det var ikke fornuftigt at gøre. Bagefter tænkte vi at vi måske bare skulle lade det ligge men det ville heller ikke være fair over for Ruben eller dig for den sags skyld.
Vi føler på ingen måder at den behandling vi har fået på bilgalleri.dk er retfærdig. Til gengæld har Ruben været mere end fair overfor dig da vi har alle rettigheder til at afvise tilbagesendelsen af dit tankdæksel da din returret forlængst var udløbet da vi modtog det.
Vi har på bagrund af disse facts valgt at vi på ingen måder kan acceptere den opførsel der er blevet lagt for dagen fra din side.
Vi sender derfor dit tankdæksel retur hvilket er i fuld overensstemmelse med forbrugerloven og retturret i dansk lovgivning. Din udstødning er godt nok kommet men vi ønsker ikke at gøre forretninger med dig, og derfor vil den blive lagt på lager indtil en ny kunde melder sig der ønsker en lignende udstødning. Du må ganske simpelt handle et andet sted.
Samtidig gør vi opmærksom på at hvis der nogensinde skulle fremstå trusler mod Ruben og hans person, familie eller hærværk eller tyveri på hans private domicil vil det første navn politiet får ved en anmeldelse være dit. De vil også få din adresse og telefonnummer samt en kopi af den korrospodance du har ført på bilgalleri hvilket vi har fået bilgalleri.dk til at kopiere ned og sende til os pr mail.
Du vil modtage dit tankdæksel retur med posten en af de nærmeste dage.
Hilsen
Free-styling I/S
-----
Jeg svarede :
----- Original Message ----- From: "Jesper Pedersen" <jespermp@hotmail.com>
To: <info@free-styling.dk>
Sent: Monday, October 17, 2005 5:58 PM
Subject: RE: vedr udstødning
Hej Free-styling
Jeg er ked af at i vælger at tage det på den måde. Hvis du læser mit første indlæg på bilgalleri.dk, så forstår jeg ikke din udtalelse med den "halve" historie. Du har tilsyneladende kun læst det halve af indlægget. Der har jeg jo fint beskrevet hændelsesforløbet mht. tankdækslet og udstødningen.
Mht. til returretten på tankdækslet fik jeg oplyst af sælger Ruben, at det ville passe til min bil. Dette viste sig efterfølgende ved forsøg på montering ikke at kunne lade sig gøre, i dette tilfælde vil returretten gå ud over de 14 dages returret jf. købeloven, idet produktet ikke svarede til det oplyste. Derfor mener jeg stadig, at have ret til et tankdæksel, der passer til min bil eller pengene retur.
Jeg mener at jeg har været fleksibel ved at acceptere en modregning ved køb af udstødningen. Det var først den efterfølgende ventetid og manglende respons, der gjorde mig frustreret. Da jeg postede indlægget på Bilgalleri havde jeg ventet ca. 2 måneder på udstødningen og havde hverken kunnet få kontakt med Ruben (Free-styling) via telefon eller email i flere uger.
At der er nogen, der har læst debatten på bilgalleri og fået lyst til at komme med trusler til Ruben har aldrig været min hensigt og det beklager jeg selvfølgelig. Jeg synes i skulle have tænkt lidt længere inden i begynder at true mig med politi og lignende for andres handlinger. Det kan jeg ikke tage ansvar for og må stå for de personers egen regning. Som i også kan se af de efterfølgende indlæg i debatten, spørger jeg bare om der er andre, der har haft problemer med jer og hvad jeg kan gøre for at få mine penge tilbage eller udstødningen jeg havde bestilt.
Jeg kan ikke acceptere at få tankdækslet retur, da det stadigvæk ikke kan passe på min bil, som jeg var blevet lovet. Send nu de penge eller udstødningen så vi kan få den historie ud af verden!
Jeg havde en fin snak med Ruben, for 10 dage siden, hvor jeg omsider fik forklaret, hvordan det gik med min udstødning. Vi blev enige om at udstødningen blev sendt og opkrævet på girokort fratrukket tankdækslet. Fortalte også Ruben, at jeg havde været frustreret over ikke på nogen måde at kunne komme i kontakt med ham, hvilket han også gav udtryk for at forstå.
Venlig Hilsen
Jesper Mørkholt Pedersen
-----
Free-styling (Ruben) svarede:
Vi kan ikke vælge at se det på andre måder når der kommer trusler om vold eller hærværk ind i billedet. Om det er dig direkte eller andre er vi ret ligeglade med. Men jeg er sikker på Ruben ikke er ligeglad med det. Iøvrigt står der noget med at "jeg skal nok selv besøge dem" i et af dine indlæg da flere tilbyder sine lumre tjenester i tråden. Dette er jeg sikker på at politiet kan se som en udemærket ledetråd hvis der skulle risikere at ske noget på matriklen. Om det er dig eller ej er vi ligeglade med. Det er politiet der skal vurdere det hvis der skulle ske noget der påkræver deres indblanding.
Dette er et rigtig godt eksempel på handling og konsekvens og det er netop konsekvensen af dine handlinger du oplever nu.
Du er ikke blevet lovet at tankdækslet passede på din bil. Igen glemmer du den halve historie. Du blev forevist en mail hvori der var billeder af tankdæksler af forskellig størrelse hvorefter du valgte en. Alle de tankdæksler der var vist var universelle hvilket du udemærket er og var klar over da du telefonisk fik besked om at det komplette tankdæksel sæt der på det tidspunkt var på tilbud ikke var tilgængelig til din bilmodel. Du valgte en model der passede nogenlunde med dit eksisterende tankdæksels mål og du fik det leveret.
Da din returret på 14 dage er udløbet kan vi ikke tilbagebetale penge. Der står i vores handelsbetingelser at du skal kontrollere varer for rigtighed så snart du modtager dem. Fejlbestilte varer tages ikke retur efter 14 dages perioden. Det er kun hvis der opstår en defekt på tankdækslet der kan skyldes eks en dårlig produktion eller andre fejl at der er 2 års reklamationsret på hvor vi kan vælge at sende produktet retur til producenten for at få et nyt retur til kunden.
Du får ikke dine penge tilbage og du får heller ikke den nye udstødning. Du får det gamle tankdæksel som du bestilte retur.
Vi tolererer på ingen måder den opførsel der er lagt for dagen fra din side af. Og jeg refererer til den mail der blev sendt til dig igår.
Du kan fremover kontakte forbrugerklagenævnet hvis du har yderligere spørgsmål eller krav. Vi har kontaktet erhvervs og selskabsstyrelsen samt vores advokat og er 100% sikre i vores sag. Forbrugerklagenævnet har desværre lukket denne uge og derfor kan vi ikke komme i kontakt med dem.
Hermed er denne sag afsluttet fra vores side.
Free-styling I/S
----
Derefter valgte jeg at lade være med at skrive igen, da det ikke nytter noget at sænke ned på deres niveau. Jeg har dog skrevet til forbrugerrådet og råder jer andre til at gøre det samme så vi kan få dem til at tage fat i free-styling.
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.310
herefter bestilte jeg et par ure hos ham og der gik ligeleder 3 måneder med de kommer næste uge...... så afbestilte jeg det for det er sku for useriøst(havde dog IKKE betalt forud!!!! HELDIGVIS!
snak med astina.dk i stedet. han er seriøst og man får kanon service og mon ik han kan skaffe det samme hvis du snakker lidt med ham
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 10 Emner: 58 Svar: 541
Poblemer med Free-Styling.dk?