Min bil skal synes hvilken en af dem ? {{forumTopicSubject}}
jeg har 2 biler der skal synes før jeg kan have noget at køre i, men hvilken en skal det være ? magter ikke at tage en beslutning selv.
Bil nr 1
Audi 80 1.8 S årg 86 har kørt 401.xxxkm meget pæn i lakken samt nye alufælge, hvorpå dækkene foran skal skiftes, "dækkene har jeg" også mister den bremsevæske et eller andet sted når man trykker på bremsen,,, samt motoren går ujævn i tomgang "tændrør" ? også skal bag potten lige sættes på plads og laves ophæng,, der er kun 2 små huller i bagagerummet men der er sikkert en smule mere,, bremserne ser forholdsvis pæne ud, skal bare finde ud af hvorfor den mister tryk, og hvis det er lavet så burde den gå igennem.
Bil nr 2
Vw Passat 1.8 Monopoint årg 89, km ukendt men går fint.
2 farvet grå forneden og sort foroven, der skal skiftes egge paneler, eller repareres, samt bremser skal ses efter, evt en justering, også skal kofanger skiftes foran da den er defekt, og pærene foran skal skiftes da det er forskellig styrke i hver sin side, også er der et enkelt hul der hvor batteriet skal være, men der er sikkert mere hvis man virkelig går den igennem, der er pæne Alufælge på med rigtig gode dæk,
Hvilken en skal jeg syne ? magter ikke at tage en beslutning selv
Men hvad er billigst at lave og hvorfor skal det være Bil 1 eller Bil 2??
glæder at høre fra jer
og ja jeg keder mig jeg kan lave det hele selv på bilerne så ingen værksteds regning
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 2 Svar: 1.125
okt 2009
Følger: 69 Følgere: 70 Biler: 19 Emner: 125 Svar: 824
passat'en er sikkert os en fin bil, men monopoint er sku dyr nok at køre med.
så er audi 80 en noget pænere bil
er den ik galvinaseret sådan en?
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 567
aug 2008
Følger: 63 Følgere: 70 Biler: 9 Emner: 531 Svar: 2.074
aug 2008
BMW E30 320i fra 86 kørt 254.xxxkm går super duper, og tikker slet ikke fra motoren total lavet istand med al rust, mangler at få spartlet bag skærmen og få den malet, i samme farve som bilen,, også skal kofanger beslaget laves på anhænger trækket samt at få den monteret,, men jeg vil da mene det er synd at skubbe den ud i det her lorte vejr, når jeg nu har brugt 2år på at lave den i stand,,, så vil jeg hellere vente til sommer også få den på plader, eller hvad mener i ?? den har endda den store boardcomputer samt elektrisk soltag,,, det er den i profilen
lader tråden køre til klokken halv 11
okt 2009
Følger: 69 Følgere: 70 Biler: 19 Emner: 125 Svar: 824
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 329 Svar: 1.351
aug 2008
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 71 Biler: 8 Emner: 4 Svar: 22
den sys jeg os du skal lave ..
du kan jo ringe hvis du rykker ud i værkstedet, så kommer jeg og hjælper dig har alligevel intet og lave :S
du skal vente med din bmw, nu har du sgu brugt så mange timer på den bil, så den skal ikke ud og ødelægges af salt og alt mulig lort,
aug 2008
. §*CorsaKælling*§ .
heh ja men du mangler vidst lige et hjulnav før du kan komme jeg tør skam godt at gøre om til allan uden palder meen der hvor du bor er det ikke så klogt
Takker igen for svarende Knejte daffer ud og laver audien
aug 2008
Min bil skal synes hvilken en af dem ?