{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel kadett e 1,4 live
  • #1   22. feb 2010 Det er meget rodet den måde du spørger på men er det forstået korret hvis jeg antager at dit spørgsmål er om bilen kommer til at kører hurtigere på toppen med 5 gear og kører længere på literen med 5 gear?

I så fald, så nej og ja, den vil IKKE komme til at rende hurtigere på toppen med 5 gear,da 5. gear er meget højt, hvilket også vil betyde du vil få en langt bedre brændstoføkonomi, men hvad skal du bruge topfart til i en Kadett 1,4? du må ikek kører mere end 130 alligevel, o gdu mister pappet ved 160 km/t, og med den alder du har har du alligvel ikke nok erfaring til at blæse meget mere, desuden bor du jo også i et område hvor motorveje er noget i ser i fjernsynet.. ;o) Så smid du din 5 trins gearkasse på, og spar nogle penge på brændstoffen, og nøjes med den topfart bilen får ud af det, og den vil jeg anslå til 160-170 km/t på gps... Hvilket er mere end rigeligt...

• #2   22. feb 2010 Desuden hedder den LIFE og ikke Live...

• #3   22. feb 2010 Vil mene den kommer til og gå lidt hurtigere med 5 gear og køre længere på literen

Sys ikke det er svært at se, hvad manden spørger om?

• #4   22. feb 2010 /Br!d3/V />> Man kan tydeligt læse du ikke du ikke har prøvet at køre en Kadett 1,4 med henholdsvis 4 og 5 gear, den 4 gears render mere på toppen, og den 5 gears er mere økonomisk... 5 gear er så højt så det er ikke er der den trækker topfarten hjem...

Du vil IKKE få en hurtigere bil med et ekstyra gear, snarer tværtimod, til gengæld vil den være mere økonomisk, og MÅSKE også mere driftsikker da du ikke skal jagte omdrejninger konstant for at opretholde en fornuftig hastighed... Ergo kan det svarer sig meget at skifte til 5 gear....

• #5   22. feb 2010 Mr. Nobody: Prøv selv at skrive, så det kan læses. Husk komma, det gør det meget nemmere at læse...

Jeg har haft en 1,3S og en 1,6S. 1,3S var en 3-dørs med 4 gear. Den gik rigtig godt, bedre end 1,6S, som jeg havde et år efter i stationcar og med 5 gear.

Jeg tror, at topfarten i min 1,3S med 4 gear var højere. Og generelt gik den meget bedre. Jeg kan desværre ikke huske, hvad de to biler kørte pr. liter brændstof.

Jeg målte det dog engang på min 1,3S med 4 gear, som var fra 1987. Det var på en tankfuld V-power, og jeg nåede 16,66 km/l. Men jeg kørte også meget økonomisk.

Kommentér på:
opel kadett e 1,4 live

Annonce