{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PionerDEH-P5100UBvsPanasonic cq-c8405n
  • #1   22. feb 2010 Ud fra de to mærker ville jeg næsten altid vælge Pioneer.

Nu kan jeg så kun udtale mig om lige netop den Pioneer model der, da jeg selv ejer den.
    Min mening om den:
    - Kanon lækker HU, med et design som jeg synes er betydeligt mere gennemtænkt end mange andre i forhold til udseende, menuerne kan desværre godt virke lidt rodet i starten, indtil man lige finder sig til rette.
    - God forstærker i den, lyden er godt balanceret med bas og diskant.
    - MASSER af indstillingsmuligheder i den, både til når højttalerne sidder på den, men også hvis du sætter den til nogle forstærkere har du tons af valgmuligheder.
    - Grundindstillingerne for den er god.

Ulemper:
    - Placering af USBport i fronten kan godt være lidt irriterende
    - lyset i displayet skal indstilles fra start af, da der kører alt mulig "bling bling" som gør en vanvittig at se på, kan heldigvis let slåes fra.

Alt i alt en perfekt HU til prisen vil jeg mene

• #2   22. feb 2010 det fordi ejer selv den panasonic men overvejer købe det pioneer hvilket burde være bedre mærke men mit er jo også rimeligt dyrt og lyd meget godt

• #3   22. feb 2010 så blev jeg sgu lige overbevist om at jeg skal have mig en DEH-P5100UB...

smiley

• #4   22. feb 2010 jeg have sku nuppet panasonic a de 2 der..

• #5   22. feb 2010 ejer allerede det panasonic er det fordi det er dyre du ville have taget det?

• #6   22. feb 2010 jeg har haft mange pioneer og synes der var el fejl i nogle a dem så som lyset blinkede i fronten når man åbne og lukke dem og sådan nogle små ting mens de panasonic anlæg jeg har haft altid har virket perfekt.

Kommentér på:
PionerDEH-P5100UBvsPanasonic cq-c8405n

Annonce