{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nankang NS-2
  • #1   23. feb 2010 nankang dæk er bedst til brænder, kæft det ryger vildt.. smiley

• #2   23. feb 2010 Det er et lortedæk til det danske vejr. Køb nogle andre.

• #3   23. feb 2010 Hvad er bedst så?

• #4   23. feb 2010 Tvivler på du finder bedre til prisen, men ja, i regnvejr er de noget lort. Tørvejr står de super fast

• #5   23. feb 2010 Gå efter nogle kendte mærker som. Michelin, Pirelli, Continental, Bridgestone osv.

Nankang er fine nok så længe der er tørt. Men når der bliver vådt så er de møg dårlige.

• #6   23. feb 2010 Det er nogle af de bedste discount dæk, men det er stadig discount..

• #7   23. feb 2010 Kørte 40.000 km på dem for et par år siden.. Eneste klage jeg kan sætte på dem er larm.. Havde ingen problemer overhovedet med at stå fast, hverken våd eller tør vej..

Kan ikke nikke genkendede til det de andre skriver

Karsten

• #8   23. feb 2010 Har dem på nu 195-60-15 og de står sku godt fast selv i 25-30 cm sne og is, super "vinterdæk" smiley

• #9   23. feb 2010 ^^ Hahaha jeg må le.

Dem der mener de er gode har vist aldrig prøvet at ha gode dæk på. smiley

• #10   23. feb 2010 fine dæk til tør vejr. intet greb i regn, dem jeg kørte på "rejste" sig lidt og støjede derfor men et "ok" discount dæk

• #11   23. feb 2010 Har også haft dem..
    på en mercedes w201 2.6 R6
    På tør vej, hænger de godt ved, ingen ballade der..
    Men er vejen den mindste smule fugtig, så skøjter de rundt..
    Jeg havde problemer med at komme op i fart på motorvej når vejen var fugtig..
    Baghjulene skøjtede simpelthen rundt..

Og det skal siges at der var rigeligt med mønster..

Så køb et mærkedæk istedet for det discount fis der..
    Det er immervæk den eneste kontakt du har til vejen.

• #12   23. feb 2010 Der er fandme også mange skod på markedet her hjemme efterhånden, Roadstone ( lyder som noget Flintstone kører på), Ling Ling ( følger der ringklokke med til dem ?)
    I gamle dage jokede man bare med Viborg dæk, de er sgu væsenlig bedre en alt det Kina crap.

• #13   23. feb 2010 Oss her... Havde på min Bmw e36 - og var kun tilfreds med de dæk...

• #14   23. feb 2010 Jeg synes de er fine til prisen. Jeg synes kun de er dårlige når der er meget vand på vejen. Men ellers har hverken dækstøj eller dårlig vejgreb generet mig. De gamle NS er til gengæld SUPER skod, men NS-2'erne synes sgu ikke er så dårlige som folk siger. Det er et budgetdæk, og det ved man sgu godt inden man køber det!

• #15   23. feb 2010 køb falken fk454 de koster næsten det samme men er 100 gange bedre end de andre

• #16   23. feb 2010 GID

Det er muligt du må le, jeg skriver om personlige erfaringer, hvorfor pokker skulle jeg sidde og lyve, jeg tjener ikke noget på de dæk der bliver solgt.. Jeg kender en del der kører på dem, eller som har kørt på dem, alle er glade og tilfredse med dem.. Syntes det er et ok dæk..

Jeg kører lige PT på Michelin vinterhjul og Continental sommerhjul.. Bevares de er bedre, men det er da kun hvad angår støj, ellers mærker jeg ikke forskel..

Mr Cupra,¨

Jeg håber du kan bruge det til noget.

Karsten

• #17   23. feb 2010 I tørvejr er de acceptable, men i vådt føre er de livsfarlige. Fik dem med et sæt fælge hvor jeg nærmest fik dæk med gratis. Kan absolut IKKE anbefales og det burde ikke være lovligt sælge dæk der direkte er farlige

• #18   23. feb 2010 jeg har kørt med ns ll med pileformet mønster og de er meget støjende men de sidste jeg havde på hedder også ns ll men er ikke pileformet men med mere langsgående mønster og de larmer ikke men der er jo nok ikke så mange km i nankang som i nogle af de dyrere dæk

• #19   23. feb 2010 det er ikke alle dyre dæk jeg vil andbefale jeg har kørt på micheling sport og det de værste lorte dæk jeg har haft på tør vej er de som limet til vejen men bare vejen er lidt våd så føles det som om man køre på is køre lige nu på roadstone og syntes at der er ganske udemærket dæk

• #20   23. feb 2010 Gummiet i NS-2 er alt for hård. De Pirelli dæk jeg havde stod dobbelt så godt fast i vådt føre.

Forstår ikke nogle kan anbefale sådan nogle skod dæk. Det kan komme til at koste en livet pga sådan nogle dæk.

• Adis D
    Adis D Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 65
    #21   23. feb 2010 Når man køber NS2 er de ofte for gamle!!! Hvis man er heldig og få et par friske, er de ok at kører med til prisen, men de bliver alt for hurtigt slidt ned !!! Havde dem på en e36 med m3 motor og de holdt ikk mere end 2 mdr.!!!!

• #22   23. feb 2010 Mange Km ??

Undre mig igen.

Havde Kørt 2 sæsoner på mine da jeg solgte bilen.. som sagt 40.000 km og der var stadig 2-3 mm ned til slidmærket..

Ville aldrig anbefale nogle dæk jeg syntes var farlige.. Jeg sidder og deler mine erfaringer med de omtalte dæk, nu blev der jo spurgt..

Karsten

• #23   23. feb 2010 GID -> Dobbelt så godt simpelthen? Hvordan har du regnet det ud?

• #24   23. feb 2010 Bare for at forklare de er meget bedre. Med nankang på der kunne min fiesta lave hjulspin i 3 og 4 gear. Det var bare umuligt at lave et træk imod nogle med andre dæk på. Kunne ikke engang følge med en 100 Hk bil med ordenlig dæk på.

Det blev meget bedre da der kom pirelli zero dæk på smiley

da let at sige de er dobbelt så gode. For jeg vil heller komme hjem i hel stand i stedet for at man skal trækkes op af grøften af Falck. smiley

• #25   23. feb 2010 kan kun sige en ting de larmer, de får osse den dårligste anmeldelse i england kun overgået af et andet dæk som hedder noget med 3 bogstaver kan ikke huske navnet

• #26   23. feb 2010 Tak for svar gutter.. Springer videre til Michelin, Pirelli eller Continental smiley

• #27   23. feb 2010 GID

Giver dig ret med pirelli! De holder godt fast på vejen har dem selv på en anden vogn..

• #28   23. feb 2010 JEg kører på Yokohama S-drive, og det er de bedste dæk jeg har haft. Meget bedre end Continentel Contactsport 3. Og de er slet ikke så dyre igen :o)

• #29   30. mar 2010 Et super dæk til pengene, men som det går igennem hele forummet jaså er det et v formet mønstre som desværre gør at det auqaplaner mere samenlignet med et asymetriske dæk feks. Eller helt igennem et godt dæk dog kan man få bede men ikke til den pris

• casper f
    casper f Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #30   26. apr 2010 jeg har selv prøvet at køre med 225/45 17 tommer nankang dæk, de er ok når det er tørt, men dårlige i vådtføre.nankang lamer helt vildt. jeg kan anbefale hankook k105 94w , hvis du har mercedes eller andre mærke med forkert camber bagpå. dækket er i linier, da pilemøster ikke dur på disse biler. 750kr per.dæk det er sku da også billigt. ved dæk 24.dk

• #31   18. sep 2011 Kan ikk forstå folk siger de er så dårlige.
    nu har jeg kørt med ns2 med v mønster på min volvo 850 nu har de kørt 3 sæsoner på dem omkring 50,000 km. der skal bare meget mere luft 3,5 bar uden pis så står de pisse godt fast i våt føre og både min bror og svoger køre også på dem og vi har aldrig haft nogle problemer

Kommentér på:
Nankang NS-2

Annonce