{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Per S
Per S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Hvad koster det {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Jeg har nu trasket mange sider igennem på nettet, men har ikke fundet et svar endnu, og håber at der herinde blandt alle jer, er nogen som ved dette her.

Jeg har tænkt mig at importere nogle maskiner fra forskellige lande, og vil så høre hvad jeg skal af med.
Jeg vil lige tilføje at det som det skal bruges til er erhvervsmæssigt.

Fra Sverige skal der importeres Lastbiltrailere samt fra Holland og Frankrig en lastbil med Euro 3 samt 1 bus fra Østrig med Euro 3 motor.
Der vil på alle køretøjer blive sat filtre på, men hvad vil det koste udover prisen og den moms på 19,5 % som er lagt på

Mvh Per

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad koster det
  • #1   24. feb 2010 ring til skat

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 170
    #2   24. feb 2010 Hej Per.

Hvilken moms er det du taler om?
    Jeg har selv hentet et par lastbiler i Holland, og der er hverken afgifter, eller moms på.

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    mar 2008

#3   24. feb 2010 Hejsa Jonas

Jeg kan se på de sider hvor tingene er er sat til salg, at der er fastsat en pris samt at der er beregnet moms af beløbet, for så at få det samlede beløb i DKr

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    mar 2008

#4   24. feb 2010 Skal der så ikke betales nogen form for afgifter i forbindelse med hjemtagning af store erhversvogne til erhversbrug i Danmark

Med Venlig Hilsen Per

• #5   24. feb 2010 der er ingen afgifter på lastbiler, har også hentet en i holland... bare til syn, og på med plader,

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

#6   24. feb 2010 Det kommer lidt an på hvad det er.
    Men hvis du er momsregistreret kan du jo trække momsen fra, anyways?

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    mar 2008

#7   24. feb 2010 Er det så det samme med busser.
    Iøvrigt tusind tak for svarene, dejligt at vide at man tros sin søgen efter svar på sine spørgsmål, kan finde dem herinde på dette website

Med Venlig Hilsen Per

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

#8   24. feb 2010 Ja, det er det samme med busser.

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    mar 2008

#9   24. feb 2010 Vil til at starte et udlejningfirma af lastbiler på Sjælland, og derfor gerne vide hvad man skal af med af afgifter, så derfor er det glædeligt at der ingen er udover syn og plader

• #10   24. feb 2010 efterhånden som de kloge politikkere får udvidet miljø zonerne, er det nok begrænset hvor længe euro 3 biler er anvendelige herhjemme.... bare så du lige har det med i dine overvejelser

• #11   24. feb 2010 vil også sige at euro 3 biler er ved at være "gamle" tror så vidt jeg husker at der faktisk er nogle lande hvor man ikke længere må køre med euro3 maskiner... syntes at høre om det da jeg tog stort pap

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

#12   24. feb 2010 Hvis det er udlejning, ville jeg droppe euro3.
    Du skal op i en euro 5, før det vil blive rentabelt.
    Det dur jo ikke med en bil der ikke må kører i byen.
    Hvad har du kigget på, af euro 3 biler?

• #13   24. feb 2010 Hvorfor hente de køretøjer i udlandet, når der står bl.a. 6000 lastbiler i Padborg p.g.a. krisen. ?

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    mar 2008

#14   24. feb 2010 Hejsa Jørgen

Ja jeg har set at der er mange bla. hos Poulsen, og det kan da også være at der bliver lidt derfra, men det skal være med kasse og bagsmæk hovedsagligt og gerne med åbne sider

Med Venlig Hilsen Per

Kommentér på:
Hvad koster det

Annonce