{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville bare lige fortælle...
  • #1   28. feb 2010 Hvor hurtigt kørte du? smiley

  • #2   28. feb 2010 Tror ikke den nåede op på mere end 190 på autobahn, der var vildt meget trafik og vejen var pisse våd af al den smelte sne...

    - Men det er heller ikke topfarten jeg går op i... men at lortet rykker igennem op til 8.250 omdr. feeeed fornemmelse at høre de 10 propper himle... haha - Har før været dernede og køre A8 W12 de to biler kan slet ikke sammenlignes sport vs. komfort... prøv bare at se mit videoklip, den W12'er skifter jo gear så pisse langsomt fordi det ikke må give et "ryk" i den... ellers spilder direktøren jo sin kaffe på bagsædet... haha


  • #3   1. mar 2010 Det kan jeg godt forstå du gerne vil fortælle.. og ja det virker.. Er møg misundelig.. men min ford har kørt lige så stærkt dernede, så det må være det samme smiley

  • #4   1. mar 2010 svin, heh (:

    ville jeg sgu gerne prøve :).. en du kender, eller sku du bare lige ha en prøvetur hos en forhandler ;)?


  • #5   1. mar 2010 Nej, det er min svoger der lige har fået den.. eller dvs. den har stået i hans garage i 3 uger... han har gået rundt om den og trippet for at få sneen væk hehe.. 285 brede sommerdæk duer ikke i sne.. smiley


    Thor, ja det er det samme ingen tvivl der.. smiley


Kommentér på:
Ville bare lige fortælle...

Annonce