{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19

Audi A3 import - Toldsyn... {{forumTopicSubject}}

Når jeg nu skal have toldsynet en A3'er, kan det så stadig - som førhen - betale sig at bytte alt udstyr ud med noget "standard" fra en kammerats bil? Og hvor mange procent er der at hente i besparelse?

Afgiften er forudsagt til cirka 56.000 dkk, og bilen koster cirka 37.000 dkk i Tyskland.. Fuld servicebog, 150.000 km på tælleren. Rent røverkøb!

Bilen er en 1,8T med automatgear, læderstue, alt i el, navigation, + meget mere... Årgang 98'. Meget velholdt alt i alt.

Min kammerats er standard 1,6'er med stofsæder, og blindknapper diverse steder til el-udstyr.. Som ved et "uheld" kunne blive byttet over i min på en halv dag smiley

Men kan alt dette svare sig?

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A3 import - Toldsyn...
  • #1   2. mar 2010 Jeg tvivler på at det kan betale sig. Du sparer måske lidt, men det har vist ikke så meget at sige som det havde i gamle dage.

• #2   2. mar 2010 Vil tro at hvis du bytter kabinen ud med din kammerats og får den syntes osv. Og sætter de andre sæder i igen. Hvis den så bliver smadret og totalskadet så blev den jo godkendt med de andre sæder også får du vel ikke så meget af forsikringen.

Ret mig hvis jeg tager fejl

• #3   2. mar 2010 ALT EKSTRA UDSTYR KOSTER GRATIS;NÅR BILEN ER OVER 8 ÅR! smiley
    Hold kæft hvor er jeg højrøstet.
    Men pil kabinen af alligevel... smiley Nu hvor du har mulighed, forsikring ved ikke noget som helst...

• #4   2. mar 2010 Ekstra udstyr tæller ikke på biler over 10 år er der en regel om.

Så det vil du ikke vinde noget på, de går ud fra standart brugt prisen og stand og bedømmer så din, uanset hvilket ekstra udstyr den har :o)

Kommentér på:
Audi A3 import - Toldsyn...

Annonce