2.117 visninger
|
Oprettet:
Skrot præmie fyn {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens :o)
Står i den situration at jeg skal til at skrotte bil Opel Astra 1,6 fra 95! Har 1½ til syn.
Vi har nu købt ny bil så derfor ønsker vi at skrotte den.
Den har fået lidt buler hen af højre side efter et lille uheld i vinteren. Men kører dog stadig.
Nogen der har nogen gode tilbud? Eller nogen der ved omkring fyn hvor man evt. ville kunne få mest for denne bil? Har ansøgt forskellige steder så nu må vi se
Mvh
Hansen
P.s Beklager hvis denne tråd er lagt forkert, da dette er mit første indlæg var jeg lidt i tvivl om hvor det skulle lægges.
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 29 Emner: 140 Svar: 2.565
feb 2007
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 7 Emner: 10 Svar: 247
mar 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Tak for den hurtige respons, det jo luksus
Kragh-> Grunden til den ikke sælges i dele, er fordi jeg vil af med det hele på engang. Gider ikke stå med flere dele til sidst jeg ikke kan komme af med.
Kan prøve at lægge et par billeder op imorgen af den. Så har i mulighed for at se den.
Har skiftet forlygter & blink for 1½ måned siden. Lidt dumt men der regnede jeg ikke med den skulle "sælges/skrottes". Det eneste der skal gøres ved det hvis man køber den er evt. at udskifte træk aksel i venstre side. Koster 550,- så er den klar
Den har også fået nye dæk på. Så en fin bil der kan køre i 1½ år for et beskedent beløb i reserve dele..
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 29 Emner: 140 Svar: 2.565
mar 2010
mar 2010
Hvis det derefter har interresse kan i altid, give lyd fra jer
Mvh
Morten Hansen
mar 2010
Tak for alle henvendelserne