Nyt firma? {{forumTopicSubject}}
Hej derude i natten..
Jeg er arbejdsløs, men nyudlært autolakkerer..
Jeg leger lidt med tanken om at starte eget firma.
Men jeg ved ikke om der ville være marked for det?
Derfor spørger jeg jer til råds, tror i at det kunne blive en success hvis jeg specialicerede mig i at lakkere fælge, interiør dele, motor dele, scootere, møbler og køkkener.. altså mindre emner..
Selvfølgelig til konkurrencedygtige priser..
Eller er der andre forslag til et firma jeg kan bruge min uddannelse og blive selvstændig.
Jeg har fået tilbudt et mindre værksted, som IKKE er godkendt til at male bil, så derfor overvejer jeg andre muligheder..
Kom med Feedback..
På forhånd tak.
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 5
men andre ting som evt.blev malet forprivate..
Køkkener, højtalere, senge, borde, osv. osv.. alt.. men ikke store emner.. da det er etmindre værksted..
dec 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 7 Emner: 8 Svar: 416
Men start evt op som bierhverv, det har du ret til på dagpenge i op til 78 uger...
Tror sgu godt du kan få det til at hænge sammen, bare pas på udgifterne, før du kender indtægten.. ;o))
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 129
Og har du værktøjet til at kunne lave noget nu?
Har en hardtop, fælge og bremsekalibre som skal males
Mvh Kim
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.946
men det er ikke let at starte i disse tider og det kræver også et større kapital hvis man vil starte som selvstændig
men prøv da med at starte med at male orange og mle noget kapital sammen
feb 2006
Følger: 93 Følgere: 86 Biler: 9 Emner: 257 Svar: 1.914
okt 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 658
men ang etablering af et malerværksted værksted, ja så god fornøjelse,, er pt ved at bygge helt nyt autolakeringsværksted i glostrup, og det var et kæmpe arbejde at finde det rigtige lokale som lå i en godkendt zone, og så derefter få alle de godkendelser der skulle bruges. købe sprøjtekabine, kompressor, osvosv... det har taget små 6 mdr at få det hele i hus, tro mig, kommunerne har rigtig mange regler der skal overholdes...
udover det skal der jo også bruges en lille smule penge, betaler alt selv ud af egen lomme, jeg prøvede at låne lidt penge i banken, men det var klart nej, selvom jeg har en okay økonomi..
men ønsker dig alt held og lykke,,
jul 2007
Følger: 102 Følgere: 102 Biler: 1 Emner: 67 Svar: 180
Et meget godt råd er at søge information og inspiration om det at starte op som iværksætter via siden her http://www.amino.dk/
Der sidder pænt mange mennesker som ved alt om det at blive selvstændig erhversdrivende. Der kan du finde mange gode råd og meget kompetent hjælp.
Held og lykke
Nyt firma?