{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Udstødning Vibrering {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Efter fejlkøb af Thansens suveræne udstødninger hvor man både måtte svejse ophæng på som manglede + samlinger måtte købes orginalt før det passede, så endte det med at udstødning kom i spænd op til vognbunden, så den ikke kunne "hænge" i gummimanchetterne.. lort..

Hvad gør man?.. andet end at smide lortet ud og købe det orginalt?

Kan man få en form for brændfast gummi og sætte mellem udstødning og vognbund så ikke hele vognen ryster når man skifter gear eller kører stærkt?..

Er ved at blive sindsyg :S *gggrrrr* :))

Håber der er nogle med lidt mekaniker erfaring der garanteret har prøvet noget lign.

/Haggar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning Vibrering
  • #2   10. mar 2010 rockwoll er brandsikkert smiley
    og dæmper da lyden hehe

• #3   10. mar 2010 Af med lortet og buk det til i en filebænk til det ikke går på længere.

Ellers køb en komplet udstødning der er type fremstillet til bilen.

• #4   10. mar 2010 ja kan du ikke bare bukke ophængene så den ikke går på??

• #5   10. mar 2010 Problemet er at det forreste rør der sidder på catten får hele udstødningen trukket op når jeg spænder det sammen, den bagerste potte sidder fint nok.. så er kun mellemrøret der åbenbart rammer vognbunden og det er faktisk hele vejen og ikke kun visse steder, så det med at bukke det er mere eller mindre umuligt..

Ja må indrømme at jeg har da fortrudt jeg har købt den hos Thansen.

Sku sørgeligt man fik svejset et ophæng på uden at prøve om det passede først..

• #6   10. mar 2010 af med det og lav et nyt ophæng... der er ikk så meget andet at gøre... smiley

• #7   11. mar 2010 Så må du jo til at svejse igen og rette til, det er man ofte tit nødt til, altså at rette et udstødning til, det har ikke så meget med T-Hansen at gøre, man skal altid sikre sig at et udstødning hænger helt frit, så helt klart monteringsfejl, men det indrømmer du jo også,,

Samlinger osv. skal jo tilpasses, og tror ikke der er regler for hvordan og at man skal købe originalt til et uoriginalt passer jo ikke sammen, men tilretning må der til, og ja du kan bruge gummiohæng til udstødninger til at klemme imellem, men jeg vil også garantere dig at du ikke kører en måned inden udstødningen knækker et eller andet sted hvis du sætter det i spænd, for det skal bare hænge helt frit og kunne spændes let sammen uden vold og magt for så knækker det et sted og så er arbejdet spildt.

Så skær røret over og tilret, og svejs det sammen igen, gerne med et støtterør indeni...

Kommentér på:
Udstødning Vibrering

Annonce