Udstødning Vibrering {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Efter fejlkøb af Thansens suveræne udstødninger hvor man både måtte svejse ophæng på som manglede + samlinger måtte købes orginalt før det passede, så endte det med at udstødning kom i spænd op til vognbunden, så den ikke kunne "hænge" i gummimanchetterne.. lort..
Hvad gør man?.. andet end at smide lortet ud og købe det orginalt?
Kan man få en form for brændfast gummi og sætte mellem udstødning og vognbund så ikke hele vognen ryster når man skifter gear eller kører stærkt?..
Er ved at blive sindsyg :S *gggrrrr* :))
Håber der er nogle med lidt mekaniker erfaring der garanteret har prøvet noget lign.
/Haggar
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 171 Svar: 1.803
og dæmper da lyden hehe
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 179 Svar: 3.285
Ellers køb en komplet udstødning der er type fremstillet til bilen.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.762
aug 2003
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 29
Ja må indrømme at jeg har da fortrudt jeg har købt den hos Thansen.
Sku sørgeligt man fik svejset et ophæng på uden at prøve om det passede først..
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.129
Samlinger osv. skal jo tilpasses, og tror ikke der er regler for hvordan og at man skal købe originalt til et uoriginalt passer jo ikke sammen, men tilretning må der til, og ja du kan bruge gummiohæng til udstødninger til at klemme imellem, men jeg vil også garantere dig at du ikke kører en måned inden udstødningen knækker et eller andet sted hvis du sætter det i spænd, for det skal bare hænge helt frit og kunne spændes let sammen uden vold og magt for så knækker det et sted og så er arbejdet spildt.
Så skær røret over og tilret, og svejs det sammen igen, gerne med et støtterør indeni...
Udstødning Vibrering