{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

byttehandel Supra - {{forumTopicSubject}}

har lige brug for lidt hjælp:)

jeg har efterhånden haft min "Supra mk4 TT Targa" til salg i rigtig lang tid, og prisen er nede hvor det begynder at gøre ondt.

folk kommer altid med latterlige lave bud, og forslag til mærkelige byttehandler.

men har et par stykker som måske kunne være fornuftige. men ville lige hører jeres meninger.
og hvad i evt mener hvad de forskellige biler er værd i ren handel i disse tider.

den ene er en honda accord fra 99. som står til 70.000 har forlangt mellem 5-10.000 oven i.
link:
http://www.guloggratis.dk/honda/accord/annonce/7337422?imagepos=2#images

en anden mulighed er en sort golf 1 cabriolet fra 91 uden afgift. hvor jeg får omkring 50.000 oven i.

ideen med en byttehandel, sku være at jeg nemmere kunne komme a med den nye bil. og skulle meget gerne ende på minimum 70.000 kontant.

håber på lidt hjælp som jeg kan bruge til noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  byttehandel Supra -
  • #1   11. mar 2010 du får ikke 20000 for en sort golf 1 uden afgift

  • #2   11. mar 2010 hvad er sådan en golf værd ?
    vil du kunne betale sig at smide afgift på og sælge den på den måde?


  • #3   11. mar 2010 men hvad skal du have for den???

    og er den med eller uden afgift


  • #4   11. mar 2010 supra'en står til 70.000 uden afgift.

  • #5   11. mar 2010 Kan du sende informationerne til Taus@mail.com og evt nogle billeder så skal jeg svare dig inden for 24 timer om jeg vil købe den

  • #6   11. mar 2010 en golf 1 er da ikke mange tusind kroner værd smiley

  • #7   11. mar 2010 ja 100% enig.. men når jeg står og mangler pengene, så er jeg desværre blevet nødsaget til at sælge den.

    og efter som der ikke er nogle der har kontanter til den, så må jeg jo prøve mig frem med nogle byttehandler desværre..

    den blev vurderet til 111.085 sidste juni. men da det er så lang tid siden, vil tro den er kommet lidt længere ned i pris.. men aldrig til at sige..

    men ja, jeg så da gerne jeg fik min første pris for den, som lød på 105.000.. men er desværre nok svært i disse tider..


  • #8   11. mar 2010 Tjaeh, den er efterhånden nede i samme leje som dem, der kan hentes i UK. Synes dog stadig, at den er 5-10.000,- for dyr, men igen, markedet er bare ikke til det i øjeblikket.

  • #9   11. mar 2010 det er muligt den er i samme prisleje som de engelske, men oven i de engelske priser, skal du huske på fragt til dk. samt syn/toldsyn og tid..

    det kan hurtigt løbe om omkring 10.000 så syns sku prisen er fair, i forhold til at hente en selv. samt man slipper for selv at tage turen til england..


  • #10   11. mar 2010 tror du ikke bare det har været nogle stykker der har været uheldige at betale lidt ekstra.. syns altid det er meget forskelligt hvad folk har betalt i afgift.
    men det får vil vel forhåbentligt at se i løbet a foråret når der kommer lidt nye supra'er på plader..


  • #11   11. mar 2010 okay.. de slyngler smiley
    hehe man kan jo være heldig nogle gange, og selv prøve at presse dem lidt. om ik andet så få den til den pris den er blevet vurderet til en gang smiley

    har du haft nogle seriøse hendvendelser på din supra?


  • #12   11. mar 2010 hehe præcis alle mulige der vil bytte med en masse latterlige ting..

    din er sku ellers os kommet langt ned i pris. utroligt hvis du ik kan få solgt så flot en supra, til de penge.


  • #13   11. mar 2010 ja.. jeg glæder mig sku og så til at komme ud og leje lidt..
    der kommer muligvis en køber i weekenden, så kommer den ud og trille lidt.. hvis ikke den bliver solgt, kommer den en tur i vaskehal og så ind i hi'et igen smiley


  • #14   11. mar 2010 Jeg har nogle ting at bytte med: Kia Sorento - Neon sæt (Alt for funky) - En snot provokerende hund, som er 1 år gammel - En kæreste, næsten ikke brugt, kun 25 år.

    Spøg til side. Jeg har selv kigget på din Supra en masse gange, men har ikke taget kontakt, da jeg gerne ville være 100% sikker, inden at man giver folk håb om et salg. Men held og lykke med det smiley


  • #15   11. mar 2010 Per - hvordan siger du standen er på din kæreste? har du nogle billeder både udvendig og indvendig - kunne muligvis godt være interesseret smiley

    hvis du er i tvivl kan du jo altid komme ud og se den, så er det lidt nemmere at tage stilling derfra smiley


  • #16   11. mar 2010 Jim > Haha, nej ikke rigtig. Desværre smiley

    Tja, det kunne jeg sagtens, men jeg vil først være sikker på at man kan komme af med Kia'en. Og jeg har slet ikke undersøgt mht. Forsikring eller andet endnu smiley Desværre.


  • #17   11. mar 2010 hvad står sådan en kia til?

    men mht forsikring. hvis du er elite bilist skal du a med ca 8500 alt efter hvilket selksab. jeg skal selv give omkring 15.000 som 22årige.. så det e ikke så slemt.


Kommentér på:
byttehandel Supra -

Annonce