{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fede biler og bo i byen??
  • #2   15. mar 2010 ville ikke kunne finde på det.. min altezza står inde i garagen hver nat.
    min far har en touareg på hvide plader og så holdte den nede i byen en aften næste morgen var der fodspor og ridser hele vejen fra køleren og over taget..


  • #3   15. mar 2010 heldigvis ikke noget problem hvor jeg bor der kan jeg kigge lige ned til bilen

  • #4   15. mar 2010 har en go alarm med gps og kamera..

  • #5   15. mar 2010 bor ved en masse ungdomslejligheder og der har ikke været noget i de 2 år jeg har boet her smiley

  • #6   15. mar 2010 er blevet mere rolig efter jeg har fået hus med garage, før holdte bilen også bare på vejen foran lejligheden.. selvom det er en lille by, fik jeg ruko lakering på bimmeren 2 gange samme sommer, er sgu sørgeligt så lækkert den nye kan komme ind at holde..

    men tror godt nok der skulle meget til før jeg fravalgte en fed fordi den skulle holde på gaden om natten


  • #7   15. mar 2010 Det noget være lort og bo i byen, tør sku næsten ikke og parkere nogen steder :S
    Og så de forbandede høje kantstene! smiley


  • #8   15. mar 2010 fed "bil" fordi*

  • #9   15. mar 2010 nicolai k - GSX !: haha det kunne da godt være du bare lige røg en fed smiley

  • #10   15. mar 2010 ja misundelse er en grim ting og jeg vil håbe at dem der gør noget ved andre folks ejendom bliver taget på fersk gerning af en stor rocker som så smadre dem fulstændig eller selv får deres ejendom smadret

  • #11   15. mar 2010 Byen betyder mere trafik = Flere tosser der ikke kan køre bil.

    Jeg bor i det centrale Odense, hvor min bil står i en baggård om natten, men når man parkerer inde i byen er folk fuldstændig ligeglad hvis de kommer til at banke ind i dig på en parkeringsplads. Alene sidste år havde jeg 5 skader på min BMW (no shit) og ikke en eneste gang har der ligget en seddel i ruden = regningen går direkte til mig og det er ikke så sjovt når man er på SU.
    Så hvis du har en bil du er glad for, så vær i det mindste opmærksom på hvor du parkerer den.

    Har flere eksempler på kammeraters biler, som netop er blevet løbet rundt på(man kunne tydeligt se fodaftryk og ridser), sidespejle der er blevet sparket af(incl på min egen) og rukostafferinger.

    Så de bliver desværre udsat for lidt af hvert. Nr. 1 ville være hvis man havde råd til at leje en garage, men pengene hænger jo ikke på træerne.



  • #12   15. mar 2010 Nu er jeg sådan stillet at jeg kan kære min s14 ind i en overdækket garage men den kan stadig ses fra vejen og man sidder jo aldrig og kikker hele tiden... Bedste ville være garage med port og det hele.... Har sku tit været klar til at sælge de fede biler for at ha en gammel spand fordi man altid går rundt og er bange for det ene eller andet...

    Lorte spasser der gør det!!!!!!


  • #13   15. mar 2010 Nu er min ikke vildt speciel af udseende.. Men jeg har nu ikke noget problem med at parkere i Århus centrum. Er dog så heldig at vi har parkeringskælder til lejligheden hvor den holder om natten. Men den stod da ude i 14 dage uden opsyn i efteråret da jeg var på ferie uden problemer.

    Altid sørg for at fjerne alt fra bilen som kan tiltrække folk, gem det væk... det sætter muligheden ned for indbrud hvertfald


  • #14   15. mar 2010 Tja... Har så ikke anlæg eller noget i bilen som er noget værd, men ligeså
    mege det hvis de lige bliver misunderæig og skal sparke bule i dør, ridse den eller Moonwalke hele vejen over motorhjelmen og taget


  • #16   15. mar 2010 Ja det er utroligt så lidt man kan have i fred i dag!

Kommentér på:
Fede biler og bo i byen??

Annonce