{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Nogen der er hajer til centrallås?? {{forumTopicSubject}}

Min centrallås er blevet helt åndssvag.

Det er en eftermonteret Cobra Centrallås. Ikke haft nogen som helst problemer siden jeg overtog bilen med centrallås for ca 4 år siden.

For et par måneder siden begyndte det så.
Under en køretur låste bilen lige pludselig. Jeg tænkte at jeg var kommet til at røre knappen på nøglen (totalt utænkeligt) så jeg trykkede på lås op. Den låste så igen.
Og siden da har den været vildt underlig.

Den vil ikke rigtig låse når jeg trykker på knappen. Det vil den selv klare (når den har lyst - og det har den ca. 10-15 gange på en dag). Når den er låst med nøglen i tændingen, er det ikke noget problem at låse op ved at trykke på knappen. Er jeg dog steget ud af bilen og har skal låse op udefra, vil den ikke. Den forsøger men det er som om den giver op og låser igen. Som sagt kan jeg ikke låse med knappen, men må ty til nøgle i lås.
Kan jeg ikke låse op med knappen (1 ud af 100 gange vil den gerne) bruger jeg nøglen, men det er ikke nogen garanti for at låsen gør op. Den kan sagtens finde på at låse så snart jeg har låst op.

Jeg var endda så 'dum' at ville varme bilen op mens jeg skrabede sne og glemte et kort sekund at den låser af sig selv, så med nøglen i tændingen og dørene lukket, låste bilen mig ude og jeg måtte lade bilen stå i tomgang i en time indtil vejhjælp kom og åbnede...

En meget lang og rodet forklaring.. Jeg håber dog at der er nogen der kunne forstå det og evt. kan komme med nogle råd.
Hvis der er nogen derude der kender problemet og kan reparere det for mig, kan jeg komme rundt på det meste af sjælland.

Mvh
Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der er hajer til centrallås??
Kommentér på:
Nogen der er hajer til centrallås??

Annonce