{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.771 visninger | Oprettet:

rep. af stenslag i lakken {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en hvid bil og den gar fået nogle stenslags agtige rust pletter her i vinter, så dem vil jeg gerne have lavet og min plan var at..... jeg har sådan en lille multisliber hvor der er alle mulige værktøjer til og min plan var at slibe rusten væk med en lille spids, for ikke at lave stedet støre en nødvendig og så grunder jeg det og giver det den færdige maling og så vil jeg lige hører jer ad, jeg har noget vandslibeparpir korn 2000 som var min plan at vandslibe med bagefter for at få det jeg har malet glad med den eksisrerende lak, men er det en dum ide med det sliberi bag efter, det skal lige siges at bag efter skal den til polermanden og poleres


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rep. af stenslag i lakken
  • #1   17. mar 2010 Lad lige 'polermanden' kigge på den inden du går i gang - det kan være, at en del af det er flyverust!

  • #2   17. mar 2010 det har han kikket på og vist mig hvad der skulle laves, så det er der styr på, men godt tænkt

  • #4   17. mar 2010 den er jo hvid og derfor ingen klar lak, men putter riligt med maling på så der er noget at slibe i og den skal til en prof polermand bag efter

  • #5   17. mar 2010 Vandslibning med korn 2000 er fint - bare du, så vidt muligt, holder dig fra det eksisterende farvelag.
    Hvis det er meget små reparationer kan du med fordel lægge farven i af flere omgange med en spids skruetrækker eller en tandstikker.
    Den kost, der følger med 'originale' lakstifter du'r ikke til en prut!
    Vent med at slibe til den nye farve er gennemtør.
    Vandbaseret farve kan ikke bruges!
    Hvis jeg var dig, ville jeg overlade vandslibning til polérmanden, der, hvis han er professionel, har prøvet det før.


  • #6   18. mar 2010 nu siger du vandbaseret, den jeg har er bare en alm lak stift fra toyota og hvorfor er det at en vandbaseret ikke dur....? det kan got ske jeg skal lade klargørings manden slibe så

Kommentér på:
rep. af stenslag i lakken

Annonce