{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af bil.
  • #1   24. mar 2010 Jeg plejer at give købe 3uger.. Med mindre det er en type man ikke burde stole på...! hvis du forstår..!

• #2   24. mar 2010 Syntes bare man læser så meget herinde om at køber ikke får den omregistreret,,

Vil bare gerne have at det går glidende... hvis man kan sige det sådan?

• #3   24. mar 2010 gør det hellere sammen med køber for jeg tror virkelig det kan give meget bøvl hvis han vælger ikke at omregistere.

• #4   24. mar 2010 Evt tag op og omregistere den med ham ellers tag pladerne på den.

• #5   24. mar 2010 Når du har fundet en køber - så få ham til at tage et forsikringsbevis med, når han skal afhente bilen, så I sammen kan få den omsregisteret med det samme...

• #6   24. mar 2010 Også min tanke...

Men er der noget man skal være mere opmærksom på end andet ved salg?

Har hevet en FDM slutseddel ud og bilen har selvfølgelig ingen skavanker... skal man så bare skrive at denne er købt som beset?

• #7   24. mar 2010 Forsikrings bevis?

På hvad?

Ja ja sikkert et dumt spørgsmål ha ha smiley

• #8   24. mar 2010 Man skal bruge et forsikringsbevis, før man kan omregistrere en bil. Når bilen omregistreres, skal der samtidig tegnes min. en ansvarsforsikring. Derfor skal køber have et forsikringsbevis med fra det forsikringsselskab, som vedkommende skal forsikres i.

Når man går til SKAT, skal man udfylde en midlertidig reg. attest, den originale reg. attest skal de også have - og så skal de have forsikringsbeviset. Samtidig betales der 380 kr. for omregistreringen.

Hvis jeg skulle sælge en bil privat, ville jeg omregistrere sammen med køber. Alt andet er for risikabelt i dag, desværre!

• #9   24. mar 2010 Du kan jo ikke omregistere en bil uden forsikrings bevis
    Du kan få et midlertidigt ved de fleste mekanikere smiley

• #10   24. mar 2010 Super Tak for svar alle sammen tror jeg er ved at have styr på det nu!

Det er dælme godt man har sådan en side herinde!

• #11   24. mar 2010 omregistrere den sammen , du kan ikke se på en person om hvad type det er for en, min far soglte for 6-7 år siden sin opel kadett til en arbejdskammerats søn, og han troede på dem, det var så meningen at han skulle sørge for omregistrering og der blev skrevet en slutsedel, men han omregistrede den aldrig, så har han ovenikøbet stjålet benzin fra flere tankstationer rundt omkring fyn, og begået et røveri mod et plejehjem, så min far fik en del breve og kontakter med politiet, vi kunne hellere ikke finde ham på hans adresse.
    Man kunne læse om det i fyensstifttidende dengang, manden blev senere fanget på fers gerning sammen med kadetten, vi fik vide af politet at han ellers havde meldt til politiet at hans bil var stjålet et par dage efter han købte bilen, men det gik så ikke, da han blev nakket senere sammen med bilen, så at den var stjålet var et løgn. SÅ derfor vil jeg selv aldrig lade køberen omregistrere den, da jeg ikke vil risikere at opleve bøvl og ballade, (det har jeg også skrevet med stort i min nuværende annonce ) :))

• #12   24. mar 2010 SE det er da ligepræcis det man bare gerne vil undgå...

Kommentér på:
Salg af bil.

Annonce