{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.913 visninger | Oprettet:

Peugeot 307 1,6 HDi mange problemer? {{forumTopicSubject}}

Heysan folkens.

Har siddet lidt og læst om den model som står i overskriften, og der siges der at den ruster nemt, specielt på bagklappen, lyset går hele tiden og div andre små ting.

Så nu er jeg på jagt efter nogle af jer som har kendskab til denne model personligt, for rust kan sq forhindres hvis man gør noget ved det i tide, og det med lyst, skal der vel bare en modstand på, men hvad siger i om den? God bil ellers? Motor, støj, billig i drift? Lad mig høre hvad i kender til.

Den er fra 2007 og kørt max 50.000.

Takker på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 307 1,6 HDi mange problemer?
  • #1   24. mar 2010 alle biler der køre med h7 pære snart, skifter dem jo hver 2 dag, men mest pga. overspændinger, så hvis man gad at løse problemet var det såmen en smal sag... bmw har ingen problemer med h7 pære som mange andre mærker..

jeg har makket lidt i de hdi ere, de skal jo ha skiftet partikelfilter for hver 60-80.000 mener jeg, ... jeg har skiftet et par svinghjul på nogen pga. de går til, samt dyser.. og en enkelt pumpe, .. ulempen ved dem er de er trælse at skrue i, og diesel koster altid bunker i dele.. mener dyserne kostede omkring 4500 stk + moms

• #2   24. mar 2010 du kan godt forvente den er Billig i drift på vejene, bare ikke når den er oppe og hænge, og motorstøj det har du masser af.

• #3   24. mar 2010 B4NDIT. Gode råd der skal bruges, tak.

• #4   24. mar 2010 Det med rust på 307´eren er ingen problem jeg har ikke oplevet noget rust endnu smiley
    Og det med pærer der springer er hellere ikke et problem, har haft min 307 i 2 år og har skiftet venstre nærlys og postionslys i højre side i bag.

Men ellers en rigtig fin bil og ligger godt på vejen, og støj er ligesom i alle andre biler smiley

• #5   24. mar 2010 307 er altså kendt for at sprænge pærer - også baglygtepærer.

Men ellers er det elektronikken generelt, der er et problem. Rust har jeg ikke hørt om i dem.

• #6   24. mar 2010 Ja de kendt for det, men det kun et problem indtil du sætter en ting på der tager spændingen og den koster 149 kr hos peugoet og så er der over smiley

• Per C
    Per C Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #7   17. sep 2021 har også pegout 307 fra 2006 den kommer med en motor fejl skriver antipolution hvordan retter man det

Kommentér på:
Peugeot 307 1,6 HDi mange problemer?

Annonce