{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

forsikring flob. {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev for lidt siden at mine fælge var stjålet og siden fundet igen - men i mellemtiden snakkede jeg med forsikringen om hvad og hvornår de blev dækket.
Iflg. forsikrings agenten i telefonen så dækkede min indbo forsikringen ikke kælder rummet hvor i fælgende stod, men derimod var det min bil forsikring der skulle tage den da det var fælge til bilen ? eh, okay så snakker jeg med bilfosikringen - og de ville selvfølgelig gerne dække mine fælge dog ville det koste:
jeg vil rykke 3 trin ned fra "rangstien" og det ville betyde at forsikringen stiger med 10.000 kr.
og i sidste ende når alt er gjort op, og jeg er kommet op på min rang igen så ville jeg have givet 5000 kr for nogle fælge jeg skulle havde haft 21000 for af forsikringen.
så hele regnestykket betyder at mine fælge koster mig 5000 kr. at få erstattet ? lol.
IF forsikring - lol

bare lidt læsning til de friske.
Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring flob.
  • #1   26. mar 2010 lol det lyder total tosset haha det giver jo ingen mening

• #2   26. mar 2010 IF - there you go... Hehe skift selskab, ville jeg have gjort.

• #3   26. mar 2010 if er nogle idioder skift selv skab kender også andre da kune har haft probemer med dem

• #4   26. mar 2010 også her bare med mc

• #5   26. mar 2010 snak med DAF,de har også nogle gode priser på bilforsikring

• #6   26. mar 2010 det er jo så også derfor man skal huske at læse sine forsikringsaftaler ordentligt igennem når man indgår i en aftale... specielt hvad der angår indbo og kælderrum da det ikke er alle der dækker det... jeg fik mit kælderrum tømt for noget tid siden og fik da af vide i telefonen at jeg ikke kunne få det dækket da forsikringen ikke dækkede kælderrum... kunne jeg ikke forstå da jeg var sikker på at jeg havde læst det et sted i aftalen... frem med den og ringe til dem igen og forklare dem at ifølge mine papirer var mit kælderrum dækket... så måtte de jo til lommerne...

så min erfaring er da at det godt kan betale sig at vide hvilke steder og hvor meget man har forsikret...

• #7   26. mar 2010 Det er meget normalt at ting til bilen skal gå over din bilforsikring og ikke din indbo. Vi havde en vandskade for et stykke tid siden, der havde jeg et Heatunit og nogle højtalere til bilen, disse skulle gå ind over min bilforsikring. Vi havde en forsikrings taksaktor ude og han ville ikke engang kigge på dem og sagde jeg skulle ringe til min bilforsikrings konsulent. Men stadigvæk surt, derfor det godt kan betale sig at finde noget hvor man er præmiefast.

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   26. mar 2010 Ja det er typisk. Men det er klart de forsøger at ligge den over på bilforsikringen for der er i de fleste tilfælde en selvrisiko og så får de jo nogle penge ind igen. Men kan bare ikke få det til at passe at det skal gå over bil forsikringen når det ikke er monteret på bilen men opbevare indenfor eller i aflås rum der for burde det gå over indbo.

Kommentér på:
forsikring flob.

Annonce