{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandrems skifte Seat Leon TDI
  • #1   26. mar 2010 køber du dele gør jeg det for en tus

• #2   26. mar 2010 Delene originalt koster ca 2000 kr.
    Og så tager det ca 5 værkstedstimer.

• #3   26. mar 2010 5 timer for en tandrem på en tdi edermame en sløv padde der arbejder, bruger 2-3 timer med vandpumpe både på 2.0 tdi 170hk, og 1,9tdi... det er da det nemmeste i verden

• #4   26. mar 2010 ved godt det er den gl. type men gør den nu ikke sværre =)

• #5   26. mar 2010 B4NDIT - Har du prøvet det før på sådan en Seat ? Mekanikkeren sagde at det var rimeligt besværligt og at man skulle bruge speciel værktøj, da der ikke var mærker på kruptappen osv..

Ham mekanikkeren jeg snakkede med ville have 2200kr for dele og 5 arbejdstimer.. Prisen ville være mellem 6500-7000kr.. Og det synes jeg er dyrt..

• #6   26. mar 2010 ja det er sku da nemt, .. men self. nogen spader kan gøre alting svært for dem selv... men kør ud til nogen der har forstand på det og, få et fastpris tilbud, vil skyde på Stumper koster omkring 2500 incl. moms, og vandpumpe tror tandrems sættet er ca 1200 kr, og pumpe knap en tusse, ved det dog ikke, og hvis han bruger en 3 timer ca.. en erfaren dygtig mekaniker må ikke bruge mere på det.

• #7   26. mar 2010 jeg har så godt nok special værktøj, men bruger det næsten aldrig, det er slet ikke nødvendigt, uanset om det er en af de nye 170hk tdi´ere, eller en gammel 1.9 tdi.. det er sku ikke nødvendigt, hvis man har lidt teknisk snilde..

• #8   26. mar 2010 Lav egne mærker... kan man altid, ... så er man altid sikker på man kan ende samme sted, som man startede.

• #9   26. mar 2010 jeg ga 1700 for vandpumpe og tandrem til min altea fra mekonomen, det tog mine kammerater et par timer og skifte og det var en 1.9TDI fra 05..

Så syntes da 6-7000 er mange penge for det indgreb

• #10   26. mar 2010 syntes ikke det er helt ved siden af, for jeg fik skifter vandpumpe, tandrem samt kilerem på min Leon 1.8 20vt og det gav jeg 5800 kr for (og det er næsten 2 år siden) så en 6000-6500 kr er vel en rimelig pris, selvfølgelig kan det gøres billiger hvis man kender en der kan gøre det for en, men på et værksted er det den pris du skal regne med.

Kommentér på:
Tandrems skifte Seat Leon TDI

Annonce