useriøse sælgere {{forumTopicSubject}}
ARHH.. hvorfor er folk så pisse useriøse når de sælger en vare!
havde en aftale i går aftes men en der skulle sælge mig nogle fælge!
jeg køre ud til ham kl 19 somaftalt dagen før.
ringer gentagende gange på hans mobil nummer for at sige jeg er kommet!
han svare ikke. har fjernet sin mobilsvare så jeg bare ringer ind til den går ud ringer på flere gange på hans dør telefon.. ingen svar vgenter en halv time ved hans bolig før jeg må køre uden at værken have fået svar på om han har solgt fælgen eller noget som helst andet.. har prøvet at ringe 2 gange her til morgen for at høre om de er solgt eller hvad der sker.. ingen svar over hovedet...
hvorfor ikke bare ringe og sige hej du. jeg har solgt fælgene til en anden eller jeg kan ikke der vi har aftalt lads sige en anden dato.. eller bare sige det på tlf. svaren så man ikke spilder sin tid og benzin..
arhh skulle lige ud med det!
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.672
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 1.363
ja hvad er det pis for noget..
hvis man bliver forhindret er det bare at ringe og sige jeg kan sku ikke aligevel! så svært er det sku ikke..
men jeg mener som sælger bør man da være mere seriøs!
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.536
Men det gælder begge veje. Købere kan også være idioter, der ikke overholder aftaler.
Jeg købte min hund gennem dba. Jeg kontaktede sælger, som sagde, at de havde en aftale med nogen fra Sjælland et sted, sælger boede på Lolland. Men hvis ikke de kom, kunne jeg komme og kigge og evt. få hende.
De potentielle købere kom ikke, og de gav ikke nogen form for besked til sælger. Hvad tænker folk på? Det er at skide på andre folk og deres tid!
Jeg fik så en rigtig god hund - den er bare dejlig!
apr 2008
aug 2006
ja et er ens tid men når man har ligget og brændt en halv tank benzin af p ingen ting er det fandme heller ikke sjovt" det er sku lidt dyrt for tiden jo..
apr 2008
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 13 Svar: 193
Da jeg så kommer frem er der rustpletter over alt, skarpe ruste skærmkanter, kobling var virkelig elendig, bremser skurede helt vildt, motoren tikkede meget og højt, og så var bilen bare ulækker inden i !
Og de sagde den var nysynet for 8 dage siden ! Tvivler stærkt på at det er gået ærligt til med de skærme og bremser.
Altså hvorfor ik sige sandheden i tlf og spare os begge for besværet, jeg var sku bitter da jeg måtte køre hjem igen uden bil
aug 2006
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 218
Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 44 Svar: 687
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 57 Svar: 237
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.661
Det ville være træls for en der kom fra Horsens, Viborg, Esbjerg at den ikke er som beskrevet og man bare kan køre hjem, dybt skuffet!
Når den er repareret og jeg sætter den til salg igen vil annoncen hedde: Golf2 TD 5-dørs, DKs grimmeste, km 350.000, kører godt, skruet i pumpen, lynhurtig, 18 mdr til syn, original omdr tæller osv, og først og fremmest ÆRLIG, det er den måde du huskes på, om du er ærlig eller uærlig!
Dårlig omtale i disse internet tider er simpelthen døden for en der er uærlig, google, facebook, twitter osv.........
Bare min mening.........
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 7 Emner: 164 Svar: 1.940
nov 2009
600,- så var den klar igen! Nu er der så bare pakningen mellem karbur og manifold der skal skiftes, og nu er sneen væk så det ordner jeg selv!
MORALE: Det er meget svært at få en bil der ingenting fejler og ikke koster ret meget, usandsynligt billig, man må være forberedt på det uundgåelige, nemlig nedbrud når man er ude og køre og når man mindst venter det!
Sælger kan heller ikke altid vide alt, men en del er direkte uærlige, synd!
nov 2009
Min erfaring er at folk der hellere vil skrive her end ringe på et tlf nr i annoncen IKKE køber varen! Derimod bliver der handlet i en ud af to opringninger iflg min egen personlige statistik! På chatten er det måske 1 ud af 25 der køber eller mindre! Så det giver en masse spildtid foran pc.
useriøse sælgere