Pris ide? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Det skal ikke tolkes som en salgsannonce, vil bare gerne vide hvad jeg cirka kan sidde den til !
Men, jeg har den her Kadett B fra 71 (Den under mine fortoalbum, den rustne/grimme).
Hvis man fandt den rette køber, evt. til genopbygning hvad vil i så mene jeg kan tage for den? Jeg tænker selv på en 5.000 Kr.. Er det helt galt?
Jeg er anden ejer af bilen, der er org. slutsedde + reg attest + afmeldelse af bilen i 99 (Hvor den mistede de sorte plader DESVÆRRE)
Bemærk bunden er meget rusten, men der er stadig to døre, to skærme, motor/gear/bagtøj og fin kabine (på nær førersæden).
Den har kun kørt 140.000...
Hvad vil i tage for sådan en?
Eller syntes den er værd for den sags skyld?
dec 2003
Følger: 50 Følgere: 49 Biler: 5 Emner: 19 Svar: 191
Måske i er de forkerte og spørge til sådan en gammmel bil hehe
dec 2003
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
Hvis du finder den rigtige køber / liebhaver, så kan du sagtens få en del mere end 5k. Hvis jeg var dig, så ville jeg undersøge, om ikke der var en opelklub eller lign., hvor sådan en bil ville blive værdsat.
På BG får du ikke en fis mere end 3-4k for den.
dec 2003
Jeg havde først planlagt og sælge den i dele, men syntes næsten det vil være en skam så overvejer et hel salg. Der er trosat dele for en del penge hvis det bliver solgt seperart.
Men kan være jeg skal prøve og sidde dne til salg med giv et bud og se hvad der sker
Men tak for hjælpen, den er lidt svær og pris sætte det er ikke lige hver dag man ser den slags
dec 2003
Forresten sindsyg flot Golf du får lavet !
Mvh.Mads
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
Det ville være synd, at skyde den af på BG for 5k - så hellere have is i maven, og vente på den rigtige køber.
dec 2003
Mvh.Mads
Pris ide?