{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Ubehagelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Køre taxa på et af skistederne i Norge og vi har de sidste 3 døgn fået henad ½m sne hvilket har givet nogen lidt alternative veje.. Ren is i bunden og sne ovenpå

Jeg skulle så idag aflevere taxaen til en der bor oppe på fjeldet og tager så privatbilen hjem deroppe fra (den tog han hjem igår)

Det gik for også fint indtil jeg skulle bremse inden på vej ned af en bakke inden et sving.. ABSen begynder bare at knurre også gled bilen ellers bare ned af bakken UDEN at bremse

Jeg var ret overbevist om at jeg ikke ville få stoppet bilen i tide men heldigvis får den bid igen lige inden jeg skal svinge

En ting er helt sikkert .. Næste vinter da kommer der pigdæk på bilen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehagelig oplevelse
  • #1   1. apr 2010 skummelt, godt du slap med forskrækkelsen

• #2   1. apr 2010 Det er en ret ubehalige oplevelse, ja. Godt du reddede den, og indså, at pigdæk er vejen frem i det føre!

• #3   1. apr 2010 Føj for en oplevelse.. Der kan man sikkert mærke hjertet i halsen..

• #4   1. apr 2010 prøvede det også selv for 1 måned siden, var deroppe med arbejdet, vi kunne ikke have alt vores lort i en af vores egne biler, så jeg lånte en bil ved et andet selvskab og drog afsted, jeg skulle køre fra gøteborg til bergen, og opdagede først op af fjællet at der kune var sommerdæk på bilen, så det var sgu 10 timer med konstante adrealin rush, men fik sat vinterdæk på næste morgen!!!

• #5   1. apr 2010 X2K.dk = eXtremecars2000 .

shit.. så måtte du vel hjem og skifte underhylere smiley

• #6   2. apr 2010 Har også prøvet nogle vilde ting i Norge i lastbil.. forvogn + hænger.. Hængeren blokerede og jeg var på vej ind i et sving. Nåede at se hele forenden af hængeren i mit sidespejl og så sagde det ellers bang (den ramte bagenden af forvognen). Jeg blev så skubbet ud i rabatten af min hænger, men fik med vold og magt revet rattet så langt over at den til sidst tog ved og jeg fløj op på vejen igen.

Jeg valgte lige at holde en 10 minutters pause bagefter, bare for at få pulsen ned igen. Var heldigvis ikke sket så meget med bilen, for det var jerncontainere jeg kørte med, så var kun dem der havde taget imod tæskene.

Var så ubehagelig en oplevelse at min puls stiger bare af at tænke på det igen \:

Kommentér på:
Ubehagelig oplevelse

Annonce