{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

El-ruder {{forumTopicSubject}}

Hej,
Er det muligt at få monteret el-ruder i en bil som ikke er født med det, uden det kommer til at ligne lort? Det er jo ikke lavet en plads til knapperne på selve dør panelet?
Nogen der ved hvordan man kan få det til at se ordenligt ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El-ruder
  • #1   2. apr 2010 Ja det kan lade sig gøre, men er en svære proces, det er ikke som bare at montere en univesal centrallås.

• #2   2. apr 2010 alt er muligt, men hvilken bil drejer det sig om

• #3   2. apr 2010 Det drejer som om en celica t20

• #4   2. apr 2010 Uden at gøre mig for klog på præcis t20'eren, men så er der vel nogle af de celica'er som er født med el-ruder, så er det nemmeste og billigeste vel at tage til en hugger, pille det ud, se hvordan det er lavet og smække det over i din egen.

• #5   2. apr 2010 Hmm, bliver nok bare svært at finde en celica med intakt el-rude system ved en ophugger, syntes de meste ting er smadret eller dårlig stand ved dem.
    Lidt træls drømmebilen mangler el-ruder.. hmm måske er sidste udvej at sælge den, og så finde en som har elruder? men det er sku også træls smiley

• #6   2. apr 2010 aarrhhh... at sælge den for at få en med elruder... det er sgu nok lige voldsomt nok!

Jeg er helt sikker på du kan finde dørsider og elrudehejs med kontakter på et ophug, ellers kan du finde alt på ebay... det har jeg gjort før...

• #7   2. apr 2010 da jeg købte miin gamle transit kunne jeg vælge mellem en med el ruder i og uden elspejle+varme, eller den omvente uden elruder men med elspejle+varme, her faldt valget på den med elspejle.

kørte en tur forbi ford og købte alt hvad der skulle bruges til elruderne
    kontakter
    relæer
    ledningsnet til dørene
    kontakthuse
    rudehejs til begge sider
    det kostede omkring 5.000 hvilket sikkert kunne have været billigere hvis det var hos en hugger.

men mon ikke du kan købe det meste hos toyota, og så evt finde nogle andre dørsider på nettet med betjeningspaneler til elruderne.

Kommentér på:
El-ruder

Annonce