{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

car pc, signal problem {{forumTopicSubject}}

hvad gør jeg når min skærm i bilen ikke vil "tage imod" signalet fra min computer. vi har sat et 6 benet rundt stik i computeren til komposit i skærmen.

det er vel pga. opløsningen? den har vi forsøgt at ændre, men nok ikke til noget der er lavt nok?

nogle erfaringer her

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  car pc, signal problem
  • #1   3. apr 2010 Har I husket at sætte computeren op til at bruge en "ekstern" skærm?

s-video udgangen som I har brugt, fungerer som en "ekstra" udgang på computeren, og det er derfor nødvendigt at sætte computeren til at bruge "skærm 2" istedet for "skærm 1"... smiley

• #2   3. apr 2010 ja vi trykkede ellers det der "fn" og så den f tast der var skift skærm..

er det ikke tilsvarende til at gøre det der inde i indstillinger med skærm 2?

• #3   3. apr 2010 jo, det burde den sådan set forstå, medmindre FN tasten er disabled på den ene eller anden måde. Går udfra det er en bærbar I bruger til projektet? Har den stadig sin egen skærm? Prøv eventuelt at sætte det op inde i indstillingerne, til at den skal køre med 2 skærme

• #4   3. apr 2010 når den er sat op til det, så prøv lige at genstarte den bærbare... der er nogle gange det kan fucke lidt på et s-video signal, hvis kablet bliver sat til efter computeren er startet op.

Kommentér på:
car pc, signal problem

Annonce