{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Handel med brugte hjul - gået galt {{forumTopicSubject}}

havde et sæt borbet t jeg havde købt af en anden bruger her inde, han garenterde mig at de ikke var skæve, og tjekkede dem også selv. jeg satte dem på bilen, men sys det så forkert ud. vælger så at side dem tilsalg igen. en gut kommer og kigger, og køber dem. efter som han har prøve monteret og kørt med 2 af dem - efter eget valg. han kigger, og køber dem tilsidst. idag over en uge siden vi har handlet skriver han så at den ene fælg er skæv, og dæk er færdige.

hva sys i er det rette at gøre i dette tilfælde?

sys selv at det må han selv bøvle med. men hva sys i? husk han tjekkede dem selv..! inden købet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel med brugte hjul - gået galt
  • Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 451
    #1   7. apr 2010 købt som beset vel? medmindre du af princip har lyst til at dække noget af udgifterne han får ud af det smiley

• #2   7. apr 2010 Så er det da 100% hans egen skyld, det kan da også være at han selv har ødelagt fælgen, og dækkene kunne han sgu da tjekke da han stod og kiggede på dem.

• #3   7. apr 2010 har du ikke mærket de ikke duede da du havde dem på

• #4   7. apr 2010 nej, men har bare lidt "ondt" af ham. men på den anden side - han kan også selv ha været skyld i at det er blevet skævt?

• #5   7. apr 2010 Hvis han selv har checket dem.. og ført efter en uge finder du af at de er skæve.. så er det lidt sent.. Det var noget andet hvis han havde kontaktet tid dagen efter eller lign.. Men en uge efter... Det er for sent..

• #6   7. apr 2010 Du havde jo tilsyneladende selv en idé om at der var noget galt med dem.. så jeg ville sgu nok tage ham på ordet når han siger at den ene er skæv og så måske splitte prisen på en enkelt ny fælg til ham.. dækkene er hans problem, dem kunne han have tjekket

• #7   7. apr 2010 Ved alt privat handel er der "OK"(over kantsten) garanti, og man køber som beset. Lige meget om du så har snydt ham, og de virkelig er pisse skæve, er det hans egen fejl, da han har købt dem som beset. Siger ikke at du har snydt ham, forstå mig ret smiley

Det er hans problem, han godkendte dem jo selv, betalte og tog dem med hjem. smiley

• #8   7. apr 2010 E R I C H S E N !

alle de fælge & dæk, jeg har købt af privat personer har jeg aldrig smækket dem på og bare kørt. bilens lejere - bøsninger bliver smadret lige med det samme hvis man ikke afbalancere dem mindst 2 gange om året hvis man har dem så lang tid. men husk ALTID at afbalance fælge man køber brugt OGSÅ selvom de er helt nye!

det er hans skyld og ikke din!

• #9   7. apr 2010 Kuhlmann - hvorfor sku jeg selv ha en idé til det? havde dem monteret på min civic mens den stod på liften, men de kig imod alle steder, så de af med det samme..

jonas ja præsis havde han kontaktet mig dagen efter, havde jeg taget dem tilbage

• #10   7. apr 2010 så må han jo køre ned og få dem rettet ikke dit problem, risiko ved at handle brugte hjul den er der altid for alle... men nu er det jo ikke sindsyg dyrt at få rettet fælge hvis det er småting..

Kommentér på:
Handel med brugte hjul - gået galt

Annonce