{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidl olie - billigt - men godt nok?
  • #1   12. apr 2010 olien kvalitet henger sammen med prisen

• #2   12. apr 2010 Ville ikke bruge det på en ny moderne motor men uden at forklejne din bil så er den jo ikke 100 % ny så ja det vil jeg ikke have skrupler med...

Da den blev født var olien jo heller ikke så godt og avanceret som det er i dag..!

• #3   12. apr 2010 gnisten N> Nemlig - men har ikke så meget forstand på om det er syntetisk eller det andet..

Claus B> Fint, det pakke du flot ind - 12med pil opad ;P..
    Ej det er gas, takker for forklaringen :D.. Og du har selvfølgelig ret ja smiley

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #4   12. apr 2010 Det kan snildt bruges

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #5   12. apr 2010 Olien bliver jo solgt med den viskositet der står på dunken.. Altså opfylder den det der loves.

Jeg tror som sagtens du kan køre med det, så længe det ikke er en højtydende og krævende motor.

• #6   12. apr 2010 Okay - takker for svarene folkens :D.. Skal nemlig ind til byen nu og så vil jeg ind og købe en dunk, det er jo ikke til at vide om de bliver solgt hurtig :P..

Takker smiley

• #7   12. apr 2010 Persoligt mener jeg at det netop er det eneste sted man ikke sparer..

Prøv at gøre dig et lille regnestykke..

4 liter kvalitets olie ca 400kr divideret med 15000km giver 37øre pr km.

Så har du også gjort det bedste du kan gøre for at beskytte din motor for meget små penge..

Jeg tror at det er givet godt ud i sidste ende..

Mvh Jack

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#8   12. apr 2010 Jack Douglas

Kan sagtens følge din tankegang. Men hvor står det, at det billige olie ikke kan køre 15000km?
    Hvis man soder og slider en dunk olie op på 5-10.000km så er der sgu noget galt med motoren smiley

Nogen andet er, at mange af dem der siger "Jeg sparer ikke på kvaliteten af olie!" er de samme som kører på LingLong dæk... Hvad er så bedst at spare på?

Jeg siger dermed ikke at du er en af dem der kører på nylondæk smiley

• #9   12. apr 2010 Nej som du selv udtrykker dig sparer jeg ikke nogen steder når det gælder min bil..

Jeg er da egentiligt også ligeglad om folk så vælger at hælde hydraulikoile på deres motor.

Syntes bare at det er et meget forkert sted at spare.. Er selv uddannet mekker og har fået kurser hos Mobil olie hvor de netop forklarede hvor vigtigt at det er at man bruger en god kvalitets olie med den rigtige viskositet i forhold til hvad bil du kører...

Mvh Jack

• #10   12. apr 2010 Hvis jeg havde en Golf fra 83 så vil jeg også bare finde noget billigt olie.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#11   12. apr 2010 Selvfølgelig vil Mobil Olie gerne holde kurser, for at fremhæve hvor godt netop deres eget produkt er.. Men det gør jo ikke konkurrenternes olie ringere. Og den billige olie kan jo sagtens have den rette viskositet..

Jeg kører selv ikke på en billig olie på Volvoen, men Minien får bare en Duckhams Classic. Det er nemlig tilpas tykt og dårligt til sådan en kasse smiley

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #12   12. apr 2010 400 divideret med 15000 er ikke 37 øre pr km, men 2.6 øre pr km

Kommentér på:
Lidl olie - billigt - men godt nok?

Annonce