{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  optagelses lort..!
  • #1   7. feb 2004 er der ik nogen der er enige med mig??? eller er alle dem der har sin bil her inde bare tilfredse?? og ligeglade...

• #2   7. feb 2004 Jeg mener ikke at et billede er nok. Desværre :o( Husk at skrive nok data om bilen.

• #3   7. feb 2004 jamen jeg er oss lige kommet ind.. der skal jo nok komme fer pics osv.... og så blir jeg bare afvist....

• #4   7. feb 2004 og kan heller ik forstå why de "gamle" biler ikke også skulle stemmes på om de var velkomne.... for de kan jo også være fake biler...

syntes det er ringe det nye..

• GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #5   7. feb 2004 Dengang var der da også rigtig mange som blev "anmeldt" i forummet, til bilgalleri.
    Det er ikke mange, faktisk yderst sjælden, at der er det nu.
    Dvs, det nye system her gør sit job?
    Jeg syntes det er godt.
    Og du kan da bare sætte mere end ET billede på??
    Det gjorde jeg da? jeg fik ikke så meget som ET afvise point? og det gik rimelig stærkt med at få de 100 point.
    Hvis du ikke har flere billeder, så kunne det være du skulle overveje at få taget nogen flere, eller vente til det var muligt at få nogle flere. før du oprettede.
    Jeg afviste også skal siges, samme grund som Bo C - Et billede er simpelthen ikke nok..

• #6   7. feb 2004 der er jeg også enig, der står jo også på forsiden
    - har du en fed bil som du syntes andre også skal se--
    så et billede af en standart bil det rækker ikke, bilen er squ fin nok, men man kan godt gøre lidt ud af det, ellers bliver det bare et bilkartalo at se på.

• #8   7. feb 2004 why skal man ha mere end et billede???

• #9   7. feb 2004 PJAT!!! Selvfølgelig er et billede da nok, når man kan se at den er dansk og indregistreret. Der står INGEN steder at man skal have flere billeder af sin bil, før den kan oprettes. Desuden kan enhver går ud på gaden og tage 3-4 billeder af en tilfældig bil, og så lægge den ind på bilgalleri, så den undskyldning holder ikke......synes jeg!

Når manden (her Jesper) opretter sin bil med et billede af nummerpladen så der ikke er tvivl om den er fake, så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at afvise.

• #10   7. feb 2004 fordi jeg oprettede min bil nu var faktisk kun pga. en ting..! fordi jeg havde fundet en fake.. som jeg ville melde.. og skrive til ham!!! og det kan man ik uden man selv har en bil oprettet!

• #11   7. feb 2004 Att.: TOM A

Hvor står der lige at det skal være en FED bil man skal have, før man kan oprettes?

• #12   7. feb 2004 jamen det har ikke noget med at gøre om den er fake, der skal da være noget at se på , altså det er min mening

• #13   7. feb 2004 Hehe lavede lige en stavebøf i forige indlæg. Jeg mener selvfølgelig, at når den ikke er fake kan jeg heller ikke se nogen grund til at afvise!

• GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

#14   7. feb 2004 Jeg siger heller ikke at den er fake eller ikke er, og ja enhver kan enda også nok låne nøglen til farmors bil og tage billeder fra alle vinkler osv.
    Men det er ikke det der er pointen, jeg stemmer ikke fordi jeg er overbevist om den er fake, jeg stemmer afvis fordi jeg ikke er overbevist om den IKKE er fake, og yderligere som største grund, syntes jeg ligesom Tom og de andre, ikke at et billede er nok..Der er simpelthen ikke nok at se på. Fake eller ej.

• GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

#15   7. feb 2004 Jeg siger heller ikke at den er fake eller ikke er, og ja enhver kan enda også nok låne nøglen til farmors bil og tage billeder fra alle vinkler osv.
    Men det er ikke det der er pointen, jeg stemmer ikke fordi jeg er overbevist om den er fake, jeg stemmer afvis fordi jeg ikke er overbevist om den IKKE er fake, og yderligere som største grund, syntes jeg ligesom Tom og de andre, ikke at et billede er nok..Der er simpelthen ikke nok at se på. Fake eller ej.

• #16   7. feb 2004 Tom A:

Så synes jeg du er forkert på den. Det her velkomst/afvisning blev jo oprettet får at komme alle de FAKE biler til livs, og ikke for at vi andre skulle sidde og bestemme ,hvem vi nu lige synes var mest egnet pågrund af nogle flotte billeder eller et bestemt bilmærke.

Alle skal da have en chance sålænge deres hensigter er reelle nok.

• #17   7. feb 2004 ok ok fed står der ikke, det med stavefejl så er du vist ikke den eneste, man skulle tro vi var ordblinde alle sammen,

• #18   7. feb 2004 Tom A:

Ja, jeg bliver sgu også ved med de stavefejl. Men sådan er er det når man er født med 10 tommelfingre! :o)

• #19   7. feb 2004 ja helt afgjort, velkommen til ALLE men vist man også bagefter vil have gode bedømmelser, så er det da smart lige at have billederne på plads først

• #20   7. feb 2004 Selvfølglig er billederne vigtige når man skal afgive sin bedømmelse. Men nu er det jo ikke alle som går op i karaktersystemet, og de skal da stadig have en chance for at komme ind og tale med os andre - sålænge hensigterne er reelle nok.

• #21   8. feb 2004 hehe smiley

• #22   9. feb 2004 HVIS NOGEN TROR DEN ER FAKE SÅ KIK PÅ NUMMERPLADEN OG RING TIL POLITIET OG SPØRG OM DET IKKE ER EN SOM HEDDER JESPER LEANDER CHRISTENSEN SOM EJER BILEN OG EN SOM HEDDER JAN PETER LEANDER SOM STÅR SOM BRUGER AF BIL... (min far noget med forsikring nhhee) OG HVIS DET ER SÅ KAN I KOMME UD OG SE DEN HVIS I IKKE TROR DET ER DEN

Kommentér på:
optagelses lort..!

Annonce