{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.516 visninger | Oprettet:

Brug af cabriolet hele året {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har den seneste tid gået og overvejet leasing af ny bil og jeg finder Audi's privatleasing meget attraktiv.
Jeg har kigget på både Audi A5 Coupe og Cabriolet, Cabriolet er jo super lækker men mit spørgsmål er; Da jeg skal bruge den hele året og ike kun som sommer bil, vil den så overhovedet kunne bruges?
Jeg mener tager soft toppen skade af helårs brug og bliver den kold og klam at sidde i når det er koldt udenfor?
Og bør jeg vælge Coupe fremfor cabriolet i dette tilfælde?
Bilen skal som udgangspunkt kun bruges mellem skole, arbejde og hjem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug af cabriolet hele året
  • #1   16. apr 2010 Biler idag med softtop er med termo kaleche og med en nano behandling en gang om året ser jeg ingen problemer i at køre i den hele året

  • #2   16. apr 2010 Det er ikke noget problem at køre i cabriolet om vinteren.. smiley Hvis det går helt glat kunne man jo sagtens investere i en hardtop.

  • #3   16. apr 2010 hvis den tog skade af at stå udenfor ville de vel oplyse det... men ka da sagtens forestille mig at det er mindre behageligt når det blir vinter igen... men helt sikkert møg lækkert om sommeren smiley

  • #4   16. apr 2010 jeg ville personlig have en hardtop til om vinteren til en cab,men du kan sagtens holde varmen uden hardtop

  • #5   16. apr 2010 det er intet problem overhovede min paseo cab kørte jeg 20000 på en vinter og det var intet problem varmen kommer jo ufatteligt hurtigt i nyere biler. det der er at cabrioleter bliver mere kolde ved middel kolde temprature eks 0 grader men ved eks minus 5 grader er det præcis det samme

    MVH Rasmus


  • #6   20. apr 2010 Jeg har en Audi A4 cabriolet, som jeg har kørt i i vinters. Det er intet problem at holde varmen, eller med en klam bil.

    Det aut. klimaanlæg kørte ligeså stille uden at være på overarbejde med temp på 23 Grader i bilen selv da det var minus 10 grader i vinters.


Kommentér på:
Brug af cabriolet hele året

Annonce