{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ! magicar m110as Alarm
  • #1   17. apr 2010 jeg har selv monteret min intech alarm..
    hvad er det du ik kan få til at virke?

• #2   17. apr 2010 jeg forstår bare ikk hvordan et par af ledningerne skal sættes til ! derfor ville jeg gerne snakke med en som selv har sat sådan en alarm i smiley

• #3   17. apr 2010 magiccar og intech er jo stort set ens... så hvad er det for nogle ledninger du ik ved hvor skal sættes til?

• #4   17. apr 2010 jamen i det stor "hovedstik" er der følgene ledninger jeg ikke fatter.
    White(ACC)
    Yellow(start)
    Green(IG1)
    Violet(-IG1)

og så er der det sorte reel med 4 ledninger
    2 gule, en grøn og en blå..

• #5   17. apr 2010 det er dem der skal monteres til fjernstarten ik?

det sorte relæ er en startspærre... det behøver du ikke at montere hvis bilen har original startspærre..

det er lidt svært at forklare her på skrift med de ledninger, det er nok nemmest at montere hvis du har et måleapparat

white = tændingsstrøm
    yellow = start (den ledninge der får statreren til at køre som når man drejer nøglen)
    green = en af de andre ledninger der er strøm på når der er tænding på
    Violet = minus/stel igennem tænding (er jeg dog ikke helt sikker på.

• #6   17. apr 2010 jo det er til fjernstart.. jamen jeg blir vel nød til at klippe nogle af ledningerne til tændingslåsen for at sætte boksen imellem ?

på min boks står der ved White(ACC) at det er til "tilbehør" ?
    og ved den vielette står der (-) 250mA Status ?

ved en af de mindre stik på boksen (blå ledning) står der (-) 250 mA Anlasserunterbrechung.. altså start afbryder ? denne ledning sidder der et rund "hunstik" stik på.. ska den samles med den blå ledning fra relæet ? for der sidder der nemlig et "han stik" på..

• #7   17. apr 2010 Arr.. jeg ville ha noget nemmere ved at forklare det hvis jeg kunne se installationsvejledningen..

er der ledningerne til statrspærre relæet du snakker om eller ledningerne til fjernstarten?

ledningerne til fjernstarten lodder du bare på de kabler til tændingslåsen.. du skal ikke klippe ledningerne, bare afisolere dem og så lodde de andre på..

Acc/tilbehør er den ledninge der sætter strøm på når du drejer nøgle, f.eks så der kommer strøm på anlægget uden at bilen er tændt.

• #8   17. apr 2010 ja det er til at blive idiot af det her med ledninger smiley

er du sikker på jeg bare ska afisolere dem og lodde dem på ? SKAL jeg sætte det relæ til ?

• #9   17. apr 2010 jeg har bare afisoleret mine ledninger og loddet de ledninger til fjernstarten på.. og så isoleret ledningerne igen så de ikke kan kortslutte

og det relæ vi snakker om tror jeg altså er en startspærre.. og så behøver du ikke at montere det..
    står der ikke i installations vejledningen hvad det er for et relæ?

• #10   17. apr 2010 kan ikk rigtig se nogen steder hvad det relæ ska gøre godt for..
    prøver bare at gøre som du siger smiley nu er der bare en ting jeg mangler at vide.. det er de ledninger fra hovedstikket.. den hvide og violette ? og den i et mindre stik lidt længere nede på boksen også kaldt (-) 250mA output to starter-kill..

• #11   17. apr 2010 hvis du ik kan se hvad relæet er til, så er det garanteret en startspærre.. det plejer det løde relæ at være.
    den der er til "starter kill" er den som skal tilsluttes til den ledning som afbryder strømmen til tændspolen.. men du er nødt til at måle igennem på ledningerne i tændingslåsen så du ved hvilke ledninger der er hvad.. for jeg kan ikke forklare hvilke det er opå din bil.. det er jo forskelligt fra bil til bil..

• #12   18. apr 2010 tak for hjælpen smiley

• #13   18. apr 2010 Håber det ku bruges...

fik du det til at virke?

Kommentér på:
HJÆLP ! magicar m110as Alarm

Annonce