Honda Civic - har brug for info! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg er på udkig efter en Honda Civic EG6 med 160 HK, men har brug for lidt råd og vejledning omkring denne model. (Er det overhovedet den RIGTIGE model jeg kigger efter eller vil i anbefale en anden?)
Jeg er klar over at man skal være opmærksom på rust i skærmene, men er der andre ting - f.eks. bærearme eller lign. som man skal kigge godt efter?
Ind til videre har jeg kun fundet en enkelt Honda Civic EG6 1,6 VTi med 160 HK fra 1992, gået 157.000 km. som er impoteret fra Tyskland.
De hænger vist ikke ligefrem på træerne længere... -og det bliver nok ikke nemmere at finde dem velholdt og i god stand.
Jeg har længe været vild med Honda og deres motorlyd, men har aldrig ejet en... er lidt i tvivl om det er ved at være for sent at lede efter en EG'er.
aug 2006
Følger: 62 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 452
Men tror du jeg får en bedre bil hvis jeg kigger efter en EK'er istedet? Altså er det ikke den samme motor som ligger i dem?
aug 2006
Følger: 62 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 452
Jeg er i hvert fald fast besluttet på at det skal være en 3-dørs, men kommer godt nok lidt i tvivl om det skal være en EK'er nu hvor du siger sådan.
Det fandens er at jeg er så ekstremt hysterisk med biler, når vi snakker velligeholdelse og hvis man skal have en virkelig gennemført og velholdt EK'er, som din egen eksempelvis, så skal man smide over 100.000 kr.
Tror nu nok man kan finde en flot og velholdt EK'er til mindre penge, men det er nok i virkeligheden ligeså svært, som at finde en EG'er, fordi folk enten udknepper dem eller bare er nogle svin med deres biler IMO...
maj 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 239 Svar: 903
og godt være at en Ekèr er nyrer og det hele men EG6 er True race..
Spoon manden ham selv siger at den bedste civic er en EG6
og angående km tallet på min er den true og passer... dog overvejer jeg selv at beholde dyret da jeg nok har solgt silviaen
Honda Civic - har brug for info!