{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

billig bil ? {{forumTopicSubject}}

hey der ude..

jeg går og overvejer og købe ny bil.. og vil ha noget som er ny.. eller i hvertfald næsten ny.. men vil ha sådan noget lidt mindre bil.. men helst ikk helt lille pot. smiley
men skal være noget som går rimelig langt på literen og hvor man kan få sådan noget forsikring med fra forhandler, eller skal ikk koste fra meget i hvertfald.. !
bil til max 150.000

overvejer lige pt. en chevrolet aveo med 3 års forsikring..
syntes det er det bedste bud jeg er faldet over lige nu..

nogen som har andre forslag end den ?
og nogen som evt har erfaringer med sådan ?

takker

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig bil ?
  • #1   20. apr 2010 Nu siger du ny bil eller næsten ny bil hvorfor ?
    Og hvorfor chevrolet ?
    Nu tænker jeg på mig selv r ved at kigge på ny bil og kunne aldrig drømme at købe en ny bil selv om jeg havde pengene. Man mister simpelt hen alt for mange penge lige så snart du får nøgler til den. Og nu siger du lille bil oven i købet. Kan se du 23 og ik fordi jeg er meget ældre men lille bil bliver man hurtig træt af og den alder du har nu så vil du snart ha noget støre og når du nu sælger chevrolet efter 2år så har du mester meget. Tænk frem af mester køb noget der ik falder hurtig i pris og på diasel. bare min menig om køb af bil.

• #2   20. apr 2010 "kigger på ny bil vil sige jeg ny bil til mig men brugt smiley håber du forstår hvad jeg mener hehe

• #3   20. apr 2010 kan sagtens forstå hva du mener.. og kiggede på chevrolet fordi at de havde noget virkelig attraktiv forsikring tilbud.. og man får meget bil for pengene..
    er træt af at skulle betale så meget i forsikring på brugte biler..

Kommentér på:
billig bil ?

Annonce