1.150 visninger
|
Oprettet:
Ros. {{forumTopicSubject}}
Syntes lige jeg ville dele mine meget positive erfaringer med alle I andre.
Jeg har fornylig handlet bil med Hammer-Høyer biler i Nr. Sundby, og DER er ingen slinger i valsen.
God byttepris, eksemplarisk service, såsom at de f.eks. kørte fra Nr. Sundby til Randers for at vise bilen frem, og det førte til en handel. Derefter blev bilen leveret her, efter en gratis og komplet undervognsbehandling mv., og bortset fra en manglende nøgle til trækket, var alt nøjagtigt som aftalt.
En MEGET postiv oplevelse, som de bør have ros for, for denne slags service er sjældent at finde.
sep 2006
Følger: 132 Følgere: 158 Biler: 18 Emner: 83 Svar: 2.511
mar 2006
Følger: 53 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 329 Svar: 1.428
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 1.156
mar 2006
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 3.177
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 5
Hvad de har tjent på den købte bil, kan jeg jo reelt være ligeglad med, for jeg har fået den bil jeg ønskede, og endda mere til. At bilen så også er perfekt til vort nu nye brug er jo bare dejligt, og jeg satte derfor STOR pris på deres service og behandling i det hele taget.
Jeg er ikke hverken ejer eller medejer af firmaet, ja faktisk havde jeg aldrig før hørt om dem. Det var min søn som fandt den bil jeg ønskede, han kontaktede dem, og de kom tilbage med et tilbud på min MG ZT, en bil som de end ikke havde set, og som var kr. 30.000 højere end alle de som vi havde besøgt i Silkeborg.
Bilernes by, og min bare --- !
Er naturligvis glad for at se 2 meget postive kommentarer, og tak for det, for denne forhandler, og specielt deres ansatte, som i øvrigt hedder Morten, fortjener al den ros de kan få, og burde være et eksempel til efterfølgelse for de fleste andre bilforhandlere.
Noget af det pladder som er skrevet klæder simpelthen ikke folk, for jeg har blot ønsket at gøre opmærksom på, at der her er en forhandler som, til forskel som så mange andre, virkelig gør en forskel, og det er jo dejligt at kunne berette om. Tanken var derfor at alene at hjælpe folk til at forstå, at der faktisk er forhandlere som yder god service, og som også er til at handle med uden problemer!
okt 2009
Tæt på det engelske "mayhem", og Åhhhhh så mistroisk du dog er.
Skulle du ikke lige slå ordet "mayhem" op i ordbogen, for så forklarer det jo alt!
Jeg har gjort en betydeligt bedre handel end jeg kunne forvente, så glæd dig dog over både det, men også over at der stadig er forhandlere som yder god service! De er jo efterhånden ved at være sjældne!!!!
okt 2009
Og så kan en bil fra 2009 jo ikke være et sminket lig, og da specielt ikke efter at bilen er gået grundigt efter inden handlen. Har du derimod dårlige erfaringer, så del dem med os andre, for noget kunne tyde på, at du har det skidt med et eller andet!
mar 2006
jamen alle brugtvognsforhandler er da pisse flinke og det er jo nok ikke fordi han kan lide dig det er nok fordi han har tjænt fedt på dig i stedet
mar 2006
okt 2009
Jeg tror helt ærligt, at du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at være så påståelig og SÅ mistroisk, for så gider ingen jo handle med dig!
Og så burde du måske lige opgradere dit brug af det danske sprog?
Gider ikke mere pladder med dig, for du er åbenbart udenfor pædagogisk rækkevidde!
Hvis dette er et såkaldt misbrug eller stødende indlæg, så må det være sådan, for dine indlæg har ikke just været fine i kanten, og jeg kan se, at andre er enige med mig.
Glæd dig dog over, at nogle faktisk har positive oplevelser, også med bilforhandlere!
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 3.177
okt 2009
Åhhhh og AK.
Endnu én. Så lad det dog ligge. Selvfølgelig tjener en bilforhandler penge, men her har jeg altså også tjent en del, for MG´en var jo en svær bil at sælge, og så er alt jo godt for mig!
Mayham kan jo ikke sidde nede på Lolland og ane noget som helst om min handel, og det kan du heller ikke.
Essensen er, at jeg er mere end tilfreds med en usædvanlig service, og det var såmænd blot det jeg ville fortælle.
Alt det andet brokkeri kan både jeg og andre sagtens være foruden!
mar 2006
apr 2004
Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 1.257
Ros.