{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Saab 9000"
Saab 9000
Hej. Vi vil høre om der er noget man skal være særlig opmærksom ved når man skifeter en Automatgearkasse på en Saab 9000. Vi har skiftet en men den kan ik køre, så tænkte om det ku være os der ...
Hej. Vi vil høre om der er noget man skal være særlig opmærksom ved når man skifeter en Automatgearkasse på en Saab 9000. Vi har skiftet en men den kan ik køre, så tænkte om det ku være os der ...
Skrevet af: Michael N - 13. jul 2013
saab 9000
hej alle sammen hvad styre en Gasspjældpotentiometer på en saab 9000 cc 16v turbo kan den gøre at motor hakke i op træk håber virkelig nogle kan hjælpe mig jeg har skiftet alt lige fra alt i tænnig ...
hej alle sammen hvad styre en Gasspjældpotentiometer på en saab 9000 cc 16v turbo kan den gøre at motor hakke i op træk håber virkelig nogle kan hjælpe mig jeg har skiftet alt lige fra alt i tænnig ...
Skrevet af: Hemi g - 10. maj 2012
Saab 9000
Søger en som har en saab 9000 turbo som vil bytte med corsa :D
Søger en som har en saab 9000 turbo som vil bytte med corsa :D
Skrevet af: Anders V - 28. feb 2010
Spar penge på din forsikring
maj 2003
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 5 Emner: 6 Svar: 19
Jeg ved ikke om Reinhold D har haft en Saab 9000, men det har jeg faktisk og kender flere der stadig har sådan en konge vogn.
Ingen træer vokser dog ind i himlen og ja der kan være el-problemer, men længe ikke i samme grad for en fransk bil af samme årgang!
Man får utrolig meget bil for pengene og Rasmus - fortæl da gerne mere om den.. årgang, km osv.
Hvor mange biler har fartpilot, klimaanlæg, elruder, ABS bremser osv og koster mellem 10.000 - 30.000 kr., hvis den er i go´ stand.
Husk også og tænk på lavt støjniveau og at det er en meget sikker bil.
Ja jeg har selv Saab, så dette er nok lidt farvet, men er nu en skøn bil. Benzinbruget kan holdes på 11-12 km/l ved let fod.
apr 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 57
Saab 9000