{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Fed dag på Holeby Flyveplads! {{forumTopicSubject}}

Så er jeg hjemvendt fra årets første Raceday på Holeby flyveplads og det har været en super oplevelse! Jeg kørte "legalt" for første gang ever og det gik efter min mening helt vildt godt, taget i betragtning af at jeg ikke har prøvet det før,var pissenervøs,bilen "ny" og så startede morgenen lige med at punktere! Dækket var helt kaput og så gik jagten på et nyt dæk, hvilket ikke var helt nemt da ikke alle har store lavprofiler liggende på lager sådan en lørdag!
Men nåede det lige og kørte 8 løb (heat?) i løbet af dagen hvor min bedste køretid var 10,359 og bedste totaltid var 10,472 -jeg startede ud med næsten 11 så det gik pænt nedad i løbet af dagen! Og så var bedste reaktionstid 0,027! Jeg var super tilfreds med hvordan Bimmeren spadserede og jeg blev væsentigt bedre til at køre den i løbet af dagen,efterhånden som jeg lærte den mere at kende. Det er satme tysk kram!:-D
Og så må jeg sige at folk virkelig var flinke og kom hen og snakkede -det kan klart anbefales at køre til Holeby Racedays for stemningen er god og afslappet og det var ret nemt at finde ud af hvordan der skulle køres. Og Synes det fungerede ret fint mht at alle kørte mod alle men at folk li´som valgte hvem de ville køre imod.
Så til jer der ikke har sat jeres ben dernede -kom og støt dette gode arrangement! Jeg kommer ihvertfald derned igen næste gang!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed dag på Holeby Flyveplads!
  • #1   24. apr 2010 Nu tager jeg ikke fejl af du er en pige vel??

Jeg så dig godt idag da du fik skrevet tal på dine ruder da jeg skulle spørge ham CREW´en om noget ;.)

Du kørte da meget godt, men iforhold til de andre biler man så som fløj afsted virked din meget langsom, da man jo lige har set de hurtige biler fyre den af hi hi, men ja fint klared du det..

Øvelse gøre mester. Har aldrig selv prøvet, men skal da prøve i min Sigma næste år når den er færdig bygget smiley

• #2   24. apr 2010 Jeps hunkøn -Men det er ikke noget jeg går og flasher med som sådan! smiley Kom dog først til den anden ende et par gange og kørte også et par gange mod nogle lettere biler (vægtmæssigt) med flere hk uden at komme sidst med flere længder så jeg er udemærket tilfreds! Skal jo træne det noget mere og skal klart finpudse gearskift. Synes jeg havde lidt problemer med at bide fast i vejen for min reaktionstid fejlede ihvertfald ikke noget så vidt jeg kunne forstå på dem der havde prøvet det flere gange end jeg. Problemet er nok gearskift som skal ligge bedre så bimmeren ikke staller og så bedre vejgreb. Men jeg må prøve at få skrabet mønter nok sammen til et nyt bagtøj med spær og nogle gadeslicks;-D Og så ellers træne så jeg kan bli´bedre:-D

• #3   24. apr 2010 Jeg syntes du gjorte det godt smiley Du skal nok blive god smiley

• #4   24. apr 2010 Ja det klart nu flere pange man putter i nu større er mulighederne jo..

Jeg smider ca. 200.000 kr i min bil og medvilje valgt ikke at bruge turbo da jeg syntes det er for tøsse drenge. hi hi Men jo en smags sag..

• #5   24. apr 2010 200 tudse! Tak ska du ellers ha´! Dit Sigma-projekt må sparke røv når den blir´færdig! smiley
    Men synes der er en charme ved ældre biler som pimpes og pumpes -vil helt klart også hellere putte penge i min gamle bimmer og prøve at optimere på alle punkter der er muligt, fremfor at købe mig til en "færdig bil" med 500 hk. Kan rigtig godt lide hvis man selv kan bygge bilen op fra "scratch"-så får man jo også en helt anden fornemmelse for den når man ved hvordan den er skruet sammen og synes det er vildt imponerende når man får at vide hvad folk selv har gjort ved deres biler. "Desværre" er jeg smed og ikke mekanikker men må li´som lære tingene hen af vejen og det jeg ikke kan lære selv må jeg betale mig fra og tja så ryger der hurtigt noget cash på den konto!
    Jeg ku´godt tænke mig en turbo men så er det jo også det at man skal køre blandt de rigtig heftige drenge (eller tøsedrengene efter dit udsagn:D)! Sys godt man kan bli´noget i tvivl om hvilken retning man skal gå mht tuning! Der er jo så mange muligheder! smiley Men i første omgang tror jeg somsagt at det ville være godt givet ud med at optimere vejgrebet og reducere spind. Det kan jo ikk nytte noget med en masse kræfter hvis man bruger 1½ minut på at komme fra start! smiley

• #6   24. apr 2010 Min Sigma tror jeg nu ikke sparker vildt røv på kun 201 meter. Det er bare en Flyder luxus bil som er gammel og ja jeg er jo også selv til gammel modelr da de tiltaler mig mere ind de nye hvis jeg skal være ærlig..

Du har ret i det du skriver med vejgreb osv. Jeg er ikke mekaniker, men er håndværker til hverdag så har hænderne skruet ordenligt på og så kan jeg noget med biler i forvejen, men når det kommer til eklektronik og motor så skal jeg have hjælp da det kræver en computer ha ha

• #7   25. apr 2010 Jamen hvis din Sigma ikke sparker røv på de korte distancer så kan jeg måske godt nakke den! He he! smiley Vi må lade det komme an på en prøve når du får den ud og køre! Overvejer at køre til DHB også selvom jeg helt sikkert får mega smæk på 402 m men det er hammerbilligt hvis man kører derovre kontra hvis man bar tager derover for at kigge -og når man er lærling til sølle 80 kr i timen så er det bestemt værd at spare penge hvor man kan også selvom det betyder jeg får noget seriøs ass-whooping! Jeg må li´se om jeg kan få fri op til DHB weekend!

• #8   26. apr 2010 Ja det var en super god dag dernede. Godt vejr og god race smiley

Kommentér på:
Fed dag på Holeby Flyveplads!

Annonce