BMW Forum.. {{forumTopicSubject}}
På vegne af en kammerat har jeg lovet at smide dette til jer
Hej folkens
Jeg vil gøre lidt reklame for et forum der blev oprettet en søndag nat på en indskydelse. Det forekom mig at der ikke var et ordenligt åbent og generelt dansk forum for BMW ejere (og mulige købere / andre interesserede), hvor det var let og bekvemt at snakke om vores biler (uanset model) på dansk.
Jeg tænker lidt på engelsksprogede sites som bimmerfest.com og e46fanatics.com som forbilleder. De er fantastiske resourcer, men det kunne være rart at have en dansk version, derfor:
http://bmwforum.dk
Det indeholder ca. nul og niks lige nu, og der er brug for en håndfuld ildsjæle der kan starte nogle ordenlige tråde, som et sådant forum kan vokse op om. Der er også brug for kritik og forslag til hvad i mener en sådant forum skal kunne og indeholde, tekstrettelser, evt bedre grafik, etc.
Alting starter fra noget småt, så kom ind og kom igang hvis det har interesse. Nu må vi se hvordan det udvikler sig, men nogen af de første mest aktive (og velovervejede) brugere bliver moderatorer.
Forummet vil altid være gratis at bruge.
Tak for din tid.
PS. Der kører nogle andre større danske sites på samme server, så den er lidt presset p.t. Det bliver der rettet op på
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 863
jul 2007
Følger: 75 Følgere: 74 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 2.019
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 863
okt 2004
Følger: 82 Følgere: 80 Biler: 4 Emner: 18 Svar: 61
Har lige lånt TiaZ's computer for at besvare jeres indlæg...
BMW-club.dk er en betalings-side, det er hvad der er galt med den, og de andre fora der nævnes er som udgangspunkt model-specifikke, og en forkærlighed for BMW begrænser sig jo sjældet til kun en udgave af den...
Der er i øvrigt straks blevet oprettet et rum til 6'eren, men da denne, og eks. M'serien ikke er så udbredte, afventer vi lige om der skulle komme flere efterspørgsler på det.
Men der ud over er det jo ganske frivilligt om man vil benytte siden eller ej, så hvis det ikke har nogen interesse er der ingen der tvinger en til at tage yderligere stilling til det...
Fortsat god aften/nat!
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.642
jan 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 274
okt 2004
Men vi må se hvad der sker, hvis der slet ikke er interesse og behov for endnu et forum, så vil tiden jo vise det...
okt 2004
okt 2004
Med et fora der er lettere at finde for den nye bmw-forumbruger, kan man måske også få fat på en indtil videre inaktiv gruppe, som slet ikke har brugt eks. bilgalleri eller bmwe30 tidligere, eller som måske bare foretrækker et lidt mere organiseret site.
Men ja vi må se, målet er selvfølgelig at få lige så mange behjælpelige sjæle samlet som der findes på alle de mange andre sites, og lidt til!
BMW Forum..