{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.594 visninger | Oprettet:

zepro lift {{forumTopicSubject}}

jeg er så heldig at jeg i dag har fået mig en helt ny lastbil(firma)

og der sidder en zepro lift på med fjernbetjening ligesom der også var på den gamle...

problemet er så at når liften skal helt op igen køre den kun ca 30% op og så stopper den og kan kun køres det sidste stykke op hved hjælp af de knapper der sidder på siden af bilen...

det havde jo været rart at den kunne køre helt op som den gamle kunne..

nogle der kunne gi en løsning hvordan jeg omgåes den "lås"??

og har snakket med værkstedet og de vil ikke røre ved det da det åbenbart nu er lovpligtigt, .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zepro lift
  • #1   5. maj 2010 Hvis det er lovpligtigt er det nok ikk noget du skal pille ved. Forstår godt værkstedet ikk vil pille ved det, for hvis der sker noget, eller arbejdstilsynet opdager det, så kan værkstedet få en bøde, hvis det bliver opdaget at det er dem der har fjernet det. Og når det er lovpligtigt, kan den jo heller ikk synes når den skal til lovpligtigt 12mdr syn, hvis det er fjernet.

Mvh. mark.

• #2   5. maj 2010 det er jeg også godt klar over.... men det ændre jo ikke at det kunne være rart...

• #3   5. maj 2010 Det kan det sikkert. Men det er der jo så meget der kan. smiley Men jeg arbejder på et hydraulic og smede værksted, og laver zepro-lifter og mange andre lifter og andet hydraulic som kraner, hejs, osv. Og der er så mange ting der bliver lavet lovpligtigt, som bare er til ulempe og tidskrævende fordi det skal være mere sikkert. Men nogle gange må man bare finde sig i det. Nu ved jeg ikk hvor gammel din lift er, men garantien ryger sikkert os hvis du fjerner den.

• #4   5. maj 2010 den er 2 dage gammel... og skide vær med garantien... (citat min vognmand) smiley

• #5   5. maj 2010 grunden til det lavet er for at folk for lukket liften helt, og ikke køre rundt med en halv åben lift, fordi nogle syntes det nemmer at lukke den fra førehuset ... og derfor ikke ser om den er bliven lukket.

• #6   5. maj 2010 jeg er som sådan ligeglad med grunden til reglen er lavet... jeg spørger jo om hvordan jeg får det fjernet..

• #7   6. maj 2010 Hehe, okay. smiley Jamen har du tjekket at der ikke sidder en føler nede ved vip-cylinderen? Som føler når den er ved og lukke, og så deaktiverer fjernbetjeningen. Hvis der gør det, kan du jo bare fjerne den, og lade den hænge løs. Eventuelt. Men er ikk sikker. Har ikk lavet en lift, hvor det sidder på.

• #8   23. jul 2013 hey ved godt det er længe siden men fandt du en løsning ??
    for jeg har samme problem

Kommentér på:
zepro lift

Annonce