{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.496 visninger | Oprettet:

INDBRUD I BIL KENDER DU HAM HER?(FILM {{forumTopicSubject}}

http://www.youtube.com/watch?v=pmGgknlHgTE

Natten til mandag var der indbrud i min bil. det her røvhul kom i sin mazda 5, først kl 22, senere 00:30 og smadrer 2 ruder, samt stjæler mine forstærkere og en subwoofer.
Det drejer sig om følg:
JBL GTO 4kanals 1000w
MChammer 600w (lort, men brun og genkendeligt)
Kondensator 1,5 farad sølv
en bullrot hættetrøje, gamle arbejdsbukser og en pose med pantflasker ... hmmm

Men hvis der er nogen der har informationer om svinet her, er der dusør hvis det fører til opklarelse.

På forhånd tak.

Philip

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  INDBRUD I BIL KENDER DU HAM HER?(FILM
  • #2   5. maj 2010 Hmm du kan ikke tyde nummerpladen?

Sikke et svin.. men håber da han bliver snuppet. Youtube skal da nok gøre ham populær...

• #3   5. maj 2010 Damn hvor er det surt at se ens bil blive plyndret.

Han liger sateme ellers også en taber af karakter.

Det er fandens nok at kameraet er så lysfølsomt, så man ikke kan se nummerpladen...

• #4   5. maj 2010 fuck så klamt...

• #5   5. maj 2010 det kan dæme kun være en fallit bums der stjæler sådan noget værdiløs pis, ja undskyld men det er da værdiløst i vidre salg.

• #6   5. maj 2010 Philip C Du skriver bare når du ved hvem det er, så klipper vi sq fingerne af den stodder der og ordner ham til han intet kan huske resten af sit liv..

• #7   5. maj 2010 men så noget helt andet, ... der er ingen rumsensor i bilen / alarm + den står fuldstændig øde, og han vidste hvad han gik efter..

• #8   5. maj 2010 han skulle virkelig ha´, hvis man finder frem til hvem det er, men gode billeder, politiét må da kunne bruge det til noget

• #9   5. maj 2010 Fuck en Idiot.... simpelhen utroligt at folk ikke kan lade andre ting`s være i fred!
    bortset fra det så ser det da ud til at han ikke har særlig travlt... Klaphat mann..

håber du finder ham

• #10   5. maj 2010 Jeg ville så meget ønske, at jeg en dag fangede en på fersk gerning, igang med at lave indbrud i en bil, bare for at smække dem en.

• #11   5. maj 2010 Philip, har du videoen i højere opløsning? Jeg har før fremtryllet nummerplader ud af nattebilleder i forbindelse med et overfald i udlandet, og kan et og andet med billedbehandling.

• #12   5. maj 2010 Hva er det for en bil han kommer i?

Er det noget Mazda Premacy eller?

• #13   5. maj 2010 håber sku han bliver taget. han tager sig ellers god tid, virker lidt som en tumpe der ikke rigtig ved om han skal gøre det. pisse irriterende at der er nogen der ikke kan kende forskel på mit og dit.

• #14   5. maj 2010 Han skylder vel penge til nogle rockere...

• #15   5. maj 2010 så skal han edermame nakke mange thansen forstærkere, for at tjene dem ind

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #16   5. maj 2010 Mac...jeg er sq bange for at det ville udløse en voldsdom, ikke sikker på at jeg kunne stoppe med at smadre taberen igen hvis han var ved at stjæle mine ting

• #17   5. maj 2010 fuck hvor er det trist for dig, men hvad sker der lige for han tager sig så god tid smiley

ligger det sted meget øde?

• #18   5. maj 2010 For nogle år tilbage var der også nogle typer som vil stjæle min gamle celica. Kunne se på overvågnings kameraet at de var ved og trille den ud af garagen og der holdt et fejeblad ved siden af huset. Mig i tøjet og ud af terassedøren, og så ellers sende rotten afsted og han hyggede sig sq med den ene, hold kæft han skreg. Men desværre råbte konen at jeg skulle kalde ham til mig igen. Ellers så havde rotten sq fået nyt legetøj. Han fik også lige nogle småtryk i fadet, mens han haltede videre. Jeg siger bare dø dit svin, hvis du ikke kan kende forskel på dit og mit..

• #19   5. maj 2010 Hej alle sammen.. tak for jeres støtte.. Det er seriøst nederen.. Jeg forstår ikke man kan køre i en mazda 5 af nyere karakter (tror jeg det er) og som sagt i tråden, stjæle værdiløse ting ifht. skadesummen.. Det mest irriterende er ruderne, samt vold mod rammerne og alt mit anlæg er klippet, han gad ikke engang pille auxkabler ud, de blev også klippet smiley
    Men ja, hvis i ser eller hører noget vil jeg blive meget glad hvis i gir lyd fra jer..

Anders J - Hvis du kan må du meget gerne prøve, har den liggende i en 750mb udgave.. Så vil jeg blive meget glad smiley smider lige en PB

• #20   5. maj 2010 hvor i landet ??

• #21   5. maj 2010 Han skal 100% findes og ligges i koma. Det er den eneste måde, at han ikke gør det igen.

• #22   5. maj 2010 Hari hvis du nu læste ind på youtube så står der fint gentofte neden under smiley

Håber du får fat i svinet.

• #23   5. maj 2010 utroligt at nogle folk bare ikke kan lade andres ting være i fred, har haft besøg 3 - 4 gange i løbet af de sidste 14 dage nu... smiley

• #24   5. maj 2010 Kim P
    Smaaaaaaaart smiley så jeg sku ikk lige.

• #25   5. maj 2010 Morten A - Det skete ved lagergårdsvej, nede ved runkørslerne ved ikea gentofte. lukket vej uden gennemkørsel (lille bil-industi)

Simon D - Ja, heldigt du nåede det, jeg lå bare og sov derhjemme desværre smiley

• #26   5. maj 2010 Søren L - årh nej, det ville jeg ikke kunne magte.. en gang er mere end rigeligt.. Jeg vil virkeligt gerne ha fingre i ham der tossen.. damn et røvhul

• #27   5. maj 2010 Burde da være muligt og få en nummerplade med de rigtige computer skills

• #28   5. maj 2010 Det er uden tvivl en Mazda 5 og ikke en Premacy. Det kan man se på sidespejlene, de bagerste sideskærme og bulerne i taget.

• #29   5. maj 2010 nej, er også ved at være godt træt af det, så der kommer også cam op nu her, så jeg kan se hvem det er der render rundt her ude om natten...

• #31   5. maj 2010 dumme svin han skulle lamme tæves

• #32   5. maj 2010 Sikke en nar! - Sådan noget burde koste et nakkeskud

Han er da - i mere end en forstand - ikke den hurtigste knallert på havnen.

Det tager ham næsten 1/2 time at finde ud af om han reelt vil bryde ind i bilen, og få hentet de ting ud han vil have fat i.

Hvis du har en højopløselig video af det burde det være muligt evt. at få nummerpladenummeret frem på Mazdaen...

Kunne ellers være fedt hvis de f.eks. på TV2 / Station 2 ville vise det - så er jeg sikker på at der ville være én som genkender ham.

• #33   5. maj 2010 Overvågnings kamera er vejen frem (desværre) og de skal bare hænges ud som jeg gjorde. printede omkring 100 billeder ud af de aber, og satte dem op i brugsen- netto osv osv.. der hvor jeg bor.. Med skriften PAS PÅ DE HER TYVEKNÆGTE.

• #34   5. maj 2010 ja det kunne være fedt at kontakte station2, hvis de alligevel har indslag om sådan noget, så vil jeg gerne bidrage.

Flemming, nej ingen alarm desværre..

• #35   5. maj 2010 håber sku du får fat i ham og trykket hans fjæs lidt.

• #36   5. maj 2010 Og det mest latterlige er, at det eneste han får for sådan noget der, er 30 dages betinget fængsel eller noget i den stil, hvis han uheldig, eller også får han bare en bøde og et erstatningskrav.

• #37   5. maj 2010 Han ligner en amatør, som om det er første gang han prøver sådan noget.

• #38   5. maj 2010 Hvis du går til politiet med billederne så risikere du selv bøde da man ikke må video overvåge andet som sin egen grund .. Og da slet ikke ligge det online

En guldsmed der var udsat for røveri lagde det også videoen online og blev straffet for det

Hvis filmen du har er af bedere kvalitet som på youtube så burde det være muligt at få et OK billede af manden . selv i youtube filmen kunne jeg få en rimeligt billede frem men ikke helt godt nok til at genkende personen

Har du evt også klippet hvor han kommer og køre igen så kan jeg muligvis fixe nummerpladen til dig .. Youtube klippet var dog for ringe til det

• #39   5. maj 2010 skal nok se efter, hvem der sælger sådan noget smiley
    men snydt for dig at se din bil blive plynret .

• #40   5. maj 2010 LOL @ din anden Youtube video forresten smiley

• #41   5. maj 2010 S B: Nej, du er bestemt ikke den eneste, jeg sad også og undrede mig over det, det samme når han kører derfra, 10m og stopper, og kører så lidt efter igen..

Noget helt andet er at jeg ikke forstår at han skal rende rundt og stjæle når han tilsyneladende har råd til at køre i så ny en mazda, medmindre den er stjålet..

Det er satme ærgeligt der ikke er nogen der ser det og får fat i ham, og det her er endnu et bevis på det burde være lovligt for vidner at give dem sådan en omgang prygl så de forhåbentlig ikke gør sådan noget igen.. Hvis de så stoppede med at trække vejret efter en omgang prygl, det er jo bare ærgeligt, men jeg ville ingen medlidenhed have, for indbrudstyv er nok det laveste man kan synke i mine øjne..

• #42   5. maj 2010 SB og mac - tror det var da han skullle hente en skævbider eller andet til at klippe kabler til anlæg over med.

Erik A - Har en film liggende i 776mb af de 9 min, men kan ikke selv finde ud af at klippe i den og gemme i samme kvalitet osv desværre..

• #43   5. maj 2010 For fanden et lille skadedyr, undermenneske.. Jeg håber du finder svinet og han kommer til at mærke på sin egen krop...

• #44   5. maj 2010 MAC - haha ja, det er en af drengene fra nogle år siden, den der youtube konto er en fælles vi bruger når vi skal se film med materiale der ikke er egnet for mindreårige smiley

Lasse -det giver desværre ikke erstatning, men bare en tandlægeregning hvis man piller hans tænder ud med et koben.. Så denne sag overlader jeg til politiet smiley

• #45   5. maj 2010 Philip C brænd lortet ud på en CD og send den til mig heroppe i Norge så skal jeg se hvad jeg kan gøre .. alternativt så kontakt LaLLe på stalkerzone.dk og sig jeg har henvist dig .. han kan også lidt tricks ved jeg.. om ikke andet så klippe i videoen .. sidder på mobil bredbånd så 775mb er måske liige rigeligt at sende til mig via nettet

• #46   5. maj 2010 SB - Det er foran min lokale dækpusher, bilen var punkteret, så havde købt 2 dæk på dba jeg skulle ha trykket på, og lod den stå natten over.
    Ja jeg tror også han er økonomisk presset eller lign.. ved ikk hvad han laver.. Men der er ingen beboelse.. Der er motorvej til venstre for ham, ellers er der bare vej og ingen beboelse i en radius af 800meter så larm har nok ikke den store indflydelse

Jeg vil godt sige tak for al jeres opbakning. jeg hopper i seng.. Sov godt og pas på jeres biler.. smiley

• #47   5. maj 2010 Philip C som vi ville have sagt der hvor jeg kommer fra i jydelandet... Rulle plastik klippe fingre ...

Også er det iøvrigt pisse besværligt at samle sine tæner op når man har brækket alle fingerne

• #48   5. maj 2010 Philip -> Hvis du vil have filmen uploadet i fuld kvalitet kan jeg anbefale www.megaupload.com - så kan folk bedre se om de kan genkende ham.
    Han virker lidt som en amatør siden det hele tager ham så lang tid.

• #49   5. maj 2010 arne K - nok her fra bilgalleri måske.

sweet dreams drenge !

• #50   5. maj 2010 Den er jo så standard som en Audi A4 Avant kan blive, så medmindre det er en i hans omgangskreds, så burde han ikke kunne genkende bilen herinde fra?

• #51   5. maj 2010 Det er blandt andet end af grundene til, at man slører sin nummerplade herinde.. der er mange der tit undrer sig over at folk gør det.

• #52   5. maj 2010 fuck hvor er han nederen, jeg håber sku godt nok du får fat i ham.

• #53   6. maj 2010 :mac:

Præcis jeg tror at mange af de indbrud der sker i vores biler, er folk der sidder og kigger bilerne igennem herinde om der er noget at stjæle... og det gør det jo nemmere for dem hvis Nr pladen ikke er skjult, og de ved hvad de går efter, og somregl står det jo i folk`s profiler herinde hvad der findes i bilen...

• #54   6. maj 2010 Blir virkelig gal over folk ikke kan kende forskel på dit og mit !.
    - Oplevede osse indbryd i kærestens Bil for ik så lang tid siden..
    Vågnede op med et chok om morgen! :-S
    Det mærkelige var så bare at hele anlægget var kommet i dagen før.. !.

Men seriøst.. Nogen folk tænker sig ikke om her på BG!.
    Mange viser billeder af deres anlæg i deres profil.. og hvis man læser ens kommentar igennem så skriver folk TIT hvor de hører til og nogen gange end da osse hvad vej de bor på!!!. >_<
    - Det er jo lige en friselse for de røvhuller der ik kan holde fingerne væk.

• #55   6. maj 2010 man før jo pludselig lyst til at lufte alubattet sådan en idiot. men tror det er en der skylder penge til de forkerte mennesker han virker meget som en amatør gør han ikke? og en prof ville stjæle noget med højere varm værdi

• #56   6. maj 2010 Hjælper nok ikke meget nu .. Men det er altid en god ide IKKE at have anlæget synligt i bilen.. men mange vil jo gerne blære sig med det

Selv har jeg gemt forstærkeren ret godt i bilen og selvom man ved hvor den sidder så får man den ikke lige ud af bilen på 10 min

Enste der ikke er gemt er baskassen .. såen 2 x 12" i en halv stor kasse gemmer man ikke bare såen lige .. Tilgengæld er den boltet fast

• #57   6. maj 2010 enig med catch, kan politiet ikke forstørre billeder så meget i dag så den plade kan tydes? med så meget teknik vi har idag.

• #58   6. maj 2010 sikke et røvhul håber du for fingrene i ham og så klippe dem af så han aldrig kan gøre det mere

• Niels J
    Niels J Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 84
    #59   6. maj 2010 HAHA! Fuck en klovn, ham der! Hvorfor er han så længe om det! Få det dog overstået og kom væk!

Håber du finder ham, men overlad afstraffelsen til politiet. Så er der nok større chance for at sende regningen til idioten.

• #60   6. maj 2010 Hold øje med DBA de kommende dage. Han kunne sikkert godt være så dum at sælge det derfra.

• #61   6. maj 2010 Hey alle.
    Tak for rådet med Megaupload. filmen ligger i sin fulde størrelse her:
    http://www.megaupload.com/?d=T89G1BUB
    Til dem der har lyst er selvfølgeligt mere end velkomne til at trylle et reg. nr frem. smiley På forhånd tak.

Og Jens, ja det vil jeg gøre..

• #62   6. maj 2010 den skriver at der midlertidigt ikke er til rådighed....

• #63   7. maj 2010 Jeg kan ikke få en nummerplade frem smiley
    Håber der er en anden der kan trylle...

• #64   7. maj 2010 jeg kan heller ikke få en plade frem , den er lidt uheldig den film der .

men håber en af de andre kan smiley

• #65   8. maj 2010 Tror desværre ikke man kan smiley Men i skal ha et kæmpe tak for jeres forsøg..

Philip

• #66   9. maj 2010 http://www.megaupload.com/?d=FDKV9KT2

Her er der flere film, hvor han kigger forbi først, ved en 22 tiden.. Denne film er dedikeret til dem der har lyst til at prøve at lure pladen smiley

tak tak tak

vh .Philip

• #67   9. maj 2010 Hva med at ringe til TV2, han må da være nem at genkende på den her 2010_5_2_22_7_11. vis man kender ham,

• #68   10. maj 2010 Har sendt station2 en mail, men tror ikke det er noget der tiltrækker nok seertal. Men fair nok, har sendt den ind, et forsøg værd smiley

Kommentér på:
INDBRUD I BIL KENDER DU HAM HER?(FILM

Annonce