{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.719 visninger | Oprettet:

Kasseret, slør i tandstang.. {{forumTopicSubject}}

Jeg var for nyligt til syn med bilen, men fik den kasseret på grund af slør i tandstangen. Kom så kørende hjem fra skole idag, da olietryksføleren går, og den vælger at smide al olien ud under bunden af bilen. Efter så at have renset bunden af bilen, og skiftet olietrykføler, vil jeg til at skifte tandstang. Kigger lidt på det, og man kan ganske rigtigt rykke med højre forhjul, men tandstangen fejler intet, det skyldes derimod et temmeligt defekt hjulleje, som af en eller anden grund, ikke larmer, ihvertfald ikke nok til at overdøve sådan en gammel polo. Er det ikke lidt skidt at synsmanden kasserer den på tandstangen så?, han havde jo endda kørt en tur i bilen, og stået og kaldt ham der havde sporet bilen en amatør, da han ikke havde opdaget fejlen..
Mvh. Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kasseret, slør i tandstang..
  • #1   6. maj 2010 jo... men vi kan jo ikke alle være lige seje...

• #2   6. maj 2010 vi havde forresten en kunde hos os der havde været til syn hos pava i slagelse og var dumpet pga rustne bremserør "der helt sikkert var fordi den var dårligt rust behandlet og bla bla" det var så behandlet selv samme sted

• #3   6. maj 2010 Tja, syntes da umiddelbart bare, at det havde været lidt træls at have taget ud og fundet en ny tandstang osv, havde jeg ikke selv tjekket efter, var jeg da gået hele vejen ned til min reservedelsbil, og begyndt at skrue en tandstang af.

• #4   6. maj 2010 Man skal slet ikke lave sikkerheds mæssige ting på en bil hvis man ikke selv kan konstatere fejlen, og idag er det jo muligt at få skåret ud i pap og papir i en synshal, og hvis man spørger hvordan de kan se det, vil de jo unægtelig vise det, men mindre man spille overklog foran dem....

Men der er nok en grund til at han siger tandstang, då en hjulleje med så meget slør ville vise sig omgående men bla. dækjern, eller alm. prøvemetoder, og man kan sagtens se hvor sløret kommer fra, men du kan evt. køre derop igen og forlange et gratis omsyn fordi du syntes det er for dårligt.. ;-))

Kommentér på:
Kasseret, slør i tandstang..

Annonce