{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.967 visninger | Oprettet:

Stoppet med Vpower i tanken..Hvad nu ? {{forumTopicSubject}}

ja som kom den dag hvor jeg blev knaldet af politiet..

blev stoppet i et rutine politi kontrol hvor de gennemgik bilen.. ingen problemer i starten.. havde kørekortet i orden, bilen så rimelig lovlig ud osv.. MEN...

Så kom de til tanken og kunne høre bilen kørte på Vpower fra Shell.. FUCK tænkte jeg... I'M TOAST NOW

hmm.. ok.. du udspurgte mig og jeg måtte indrømme at jeg kørte på 99 octan Vpower, kunne sku ikke lyve dem op i fjæset når nu de havde gennemskuet mig smiley

kort tid efter gik politiet helt amok.. den ene betjent røg retur i hans bil og talte i radioen i 5-10 minutter.. den anden sagde jeg bare skulle blive hvor jeg var, men tage nøglen ud af tændingen indtil videre..

15 minutter senere kom der en vogn fra SKAT med de frygtede vurderingsfolk, de lavede en onsite vurdering af bilen og min Vpower tuning.. de var ikke i tvivl om at jeg både brød 20% r3eglen, kørte i en "ikke afgift betalt bil" pga Vpower tuning og samtidigt ikke havde oplyst det til mit forsikringsselkab...

...anyway..lang historie gjort kort , så måtte jeg lade bilen stå og gå hjem (boede 5 km derfra, så det tog 45 min)

nu kan jeg bare vente på dommen fra både politi og skat... FUUUUUUCK... hvad tror i det kommer til at koste ?

jeg ved godt jeg aldrig kommer til at køre i bilen igen pga afgifterne osv, men i hvilken størrelse tror i bøderne er ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet med Vpower i tanken..Hvad nu ?
Kommentér på:
Stoppet med Vpower i tanken..Hvad nu ?

Annonce