{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

HVIS det nu var situation ;) Klip. {{forumTopicSubject}}

Nu skal det lige siges er ikke aktuelt eller noget..

Men har gået og tænkt lidt på hvis jeg nu skulle være så heldig at få et klip i pappet, kan jeg så bare få f.eks min far til at tag klippet???

Vil gerne holde mit til at få udtaelser fra folk der ved 110% hvad de snakker om smiley Evt et sted hvor man kan læse lidt om det.. Ved jo godt at på politi.dk står der man ik må, men er det muligt hvis nu jeg ville gøre mig selv dybt kriminel ;P??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVIS det nu var situation ;) Klip.
  • #1   10. maj 2010 hvis de stopper dig kan du af gode grunde ikke men ved en blitz skulle det nok være muligt smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #2   10. maj 2010 Nej selvfølgelig kan du ikk det ... Jeg kan heller ikk røve en bank og bede dem sætte min søster i fængsel for det

  • #3   10. maj 2010 Ja det er naturligvis i blitz jeg snakker om..

    Ja ik?? Det skulle jeg da også mene..
    Er bare fordi mit job afhænger pænt meget af kortet for ik at sige 100% smiley Så derfor er det rart at vide om muligheden er der, da den gamle ik bruger sit alligevel :).. Og alle vi unge vel har en rimelig tung højrefod til tider smiley


  • #4   10. maj 2010 Ved du noget om emnet ??

    Kommer de ud og tjekket om billedet matcher min far eller hvordan.. Kan ik bruge de der total elendige svar til noget smiley


  • #5   10. maj 2010 Din far er nok svært. da jeg ikke går ud fra du ligner en mand der kunne være din far??

    Men en Jævn-aldrende RIGTIG god ven kan godt tage en Blitz for dig..

    Men selvfølgelig ikke hvis du bliver stoppet..


  • #6   10. maj 2010 hvorfor ikke bare overholde farten hvis du afhænger af dit kort?

  • #7   10. maj 2010 Jeg har fået en der skyldte mig nogle penge til at ta et klip for mig.. ;o) Det kan man sagtens.. du skal bare ringe ind med hans CPR nummer, og så skal han selvfølgelig erkende at det er ham..

  • #8   10. maj 2010 Jonas:
    Jamen kommer de ud og tjekker?? Er da godt nok spild af resourser hvis de gør..!

    For har hørt flere tilfælde om det gik. Men igen hvis de kommer ud og tjekker så vil den jo nok ik gå. Men gør de dette?


  • #9   10. maj 2010 • Attermann • : Slap af mister perfekt smiley


    Jonas G : Lige præsis hvis han erkender det, så er den vel ik længere ? Er præsis dette jeg tænker..


  • #10   10. maj 2010 Ofte er billedet så utydeligt så det ikke er at kende om det er mand eller kvinde gammel eller ung der kører.

    Ellers ha en racerkasket i bilen, den bruger jeg når der skal køres stærkt, så kan man ingenting se på billedet.

    Men det nemmeste er nok hvis man bare, mere eller mindre, holder sig til færdselsloven... Tænk hvis alle ville køre for stærkt, så ville det dælme være svært at køre bil..


  • #11   10. maj 2010 Nej.. de sender et Girokort.. Med de få midler det danske politi har til rådighed, bliver der ikke brugt ressurcer på den slags..


    Med mindre du er rocker eller de har noget andet på dig, hvor det her måske kan være dråben der får bærgeret til at løbe over... ;o)


  • #12   10. maj 2010 Dr. Bombe : Tak for et godt svar.. Men jaja nu er det hellere ik sådan at jeg flyver afsted hver gang jeg sætter mig bag rettet.. Køre jo som jeg må i byen og ja normalt.. Men nogle gange har man lidt travlt osv, ken´der vi vel alle.. Er bare i en situation som det..

  • #13   10. maj 2010 Hvis du lever af dit kort så er det da for dumt.

    Det skulle ikke undre mig om politiet slår dit kørekort nummer op også har de et billede af din far og dig til at sammenligne med. Jeg tror slet ikke de ser let på fuskeri.


  • #14   10. maj 2010 Jonas G: Skræmmende hvor ens vi tænker.. Og jaja giro kortet skal jo betales lige meget hvad, og gør jeg da også med et smil på læben.. Men klip vil jeg gerne holde mig fra.. Og ja PRÆSIS de har ingen mænd i forvejen og så bruge deres tid på sådan noget her ville de jo stort set ik kunne lave andet alle døgnets 24 timer..

  • #15   10. maj 2010 GID . : Ja er jo det svar jeg søger.. Gør de dette?? For igen hvis de skulle gøre det med ALLE der indgir at det ik var ejern af bilen der sad bag rattet så ville de jo ik kunne lave andet..

  • #16   10. maj 2010 Man kan jo aldrig sige 100% om de gør det eller ej. Hvis de syntes det ligner en ung knægt og du siger det er en på 40-50 år eller hvor gammel din far nu er. Så skal du ikke tro den bare går igennem.

    Chancen er nok stor for at den går igennem. Men jeg vil heller ta imod et klip end en evt retsag.



  • #17   10. maj 2010 Its allready on the internet smiley

    http://jp.dk/indland/krimi/article1212874.ece


  • #18   10. maj 2010 kasper. Sådan set så syntes jeg ikke det er spild af ressourcer. For den rette skal straffes. Så syntes det er fint nok de gør det hvis de er i tvivl og har tid til det :).

  • #19   10. maj 2010 GID . - Ja er jo lige det.. Men altså igen hvis de lige skulle tjekke alle billeder, alder og så vidre om det passede sammen så ville de jo kunne bruge hele sjællands betjente på det..

    Da folk bliver tager dagligt, der er jo ik 1 dag hvor der ik er en der bliver tager.. Og slet ik med de "nye" stærekasser..

    Og så et tillægs spørgsmål.. HVIS man så blev knaldet for dette hvad ville der så ske :)?


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #20   10. maj 2010 Nu var du jo ikk så smart at skrive det omhandlede en fotofælde i starten vel smarte !

    Men jo så skulle det kunne lade sig gøre men der er faktisk flere gange sket at de er taget ud og set efter om personen der siger det var dem oss passer overens med billedet de har taget . Så det er en chance at tage jo men et klip ryger kortet jo heller ikk på så er det ikk nemmere at tage det selv og så overholde reglerne fremover ? Ved ikk om det bliver set på som dokumentfalsk at lave det andet nummer der hvis de opdager det . Men den er ikk rar at ha stående i både dig og din fars straffeattest jo !


  • #21   10. maj 2010 hvis man kan se det er dig på billedet er det dig der får klippet


  • #22   10. maj 2010 Hvis man bliver taget i det så vil jeg tro det omhandler svindel. Det bliver nok en fængselsdom. Men det må retten jo afgøre smiley

  • #23   10. maj 2010 Hvis du bliver knaldet, så er strafferammen høj, og du risikerer fængsel, men afhænger lidt af hvad de kalder det (bedrageri, svindel etc.)

  • #24   10. maj 2010 Altså hvis du er så glad for dit job og skal bruge kørerkortet så må du jo bare lette lidt på din højre fod? Du kan self ikke få en anden til at tage klippet når de kan se det er dig. Hvis du siger du har lånt bilen til din far så skal du troppe op og vise at det faktisk ikke er dig der har kørt den men en anden.

    Og det ville ikke ske for man kan ikke bare kaste lorten over på en anden.

    Så du må sku bare sige til dig selv at du har et job som er du pænt glad for og kører lidt langsomere selv om det er kedeligt.


    Fatter desuden heller ikke folk der kan få en bøde af en stærekasse når der er et fint skilt ca 100 meter fra kasaen og man bare kan bremse så hastigheden passer:S?


  • #25   10. maj 2010 casper K - Troede du seriøst jeg ville blive stoppet af en betjent og når han så kommer op til mig ville sige "nej nej du det var min far der kørte, men han er lige gået hjem"???
    Og nej 1 klip er ik jordens undergang.. Men ville da gerne slippe hvis jeg ku smiley er jo det hele emnet handler om.. Og husk nu det er ik aktuelt smiley


    Men hvad så med de folk man har hørt om der sælger klip på nette for en pæn sum penge.. SÅ burde det helle kunne lade sig gøre, men det sker jo også selv til dags dato smiley


  • #26   10. maj 2010 Men vil da håbe du kommer til at skulle gøre brug af det og du bliver taget i det så du kan mærke hvor åndsvag du egenligt har været.:)

    og nej jeg er ikke perfekt jeg har bare ikke sådan nogle latterlige tanker


  • #27   10. maj 2010 Og mon dog at man ville blive kastet i brummen.. smiley
    Er sku blevet sat i detensionen for værre og blevet lukket ud dagen efter ;P


  • #28   10. maj 2010 Billig Golf 4 gti sælges © - Der er vel ik andet at sige end, Blah Blah Blah..

    Ik for at være provo, men det gør mig ligesom ik kloge på det jeg gerne vil vide noget om smiley


  • #29   10. maj 2010 Jamen jeg kan kort sige, det kan du sagtens, det har jeg gjort 2 gange, min far var ligeglad, han tog dem gerne for mig, bare jeg selv betalte. Man skal hverken troppe og og bevise det ikk er dig. Så længe du giver dem besked på hvem det er, og vedkomne godtager det, gør de ikke mere ud af det.

    Men i det tilfælde du siger du ikke ved hvem det er, kan du opleve de kommer på besøg for at sikre sig det ikke er dig på billedet


  • #30   10. maj 2010 ja !: Jeg tror nu faktisk at du kan være temmeligt sikker på en meget hård straf, for den slags, i DK er det værre end vold og ting i den dur.

  • #31   10. maj 2010 Bjørn J - :S Dette forstår jeg ik "Men i det tilfælde du siger du ikke ved hvem det er"... Det skulle jo være den gamle der køre bilen og han erkender det, hvis det nu var smiley


    Anders N - Naturligvis... Meeen for ting som dette tvivler jeg STÆRKT på du bliver smidt ind.. Mæske en klækkelig bøde, og evt en plet på attesten men så er det vidst hellere ik værre smiley


  • #32   10. maj 2010 Du skulle langt hellere koncentrere dig om at køre ordentligt.

  • #33   10. maj 2010 OO==[][]==OO 4ever ! - Ja, lige over mester..

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #34   10. maj 2010 Hvis du ikk tror det kan give en straf burde du tage dig 5 min og læse det link som oss er smidt ind længere oppe

    http://jp.dk/indland/krimi/article1212874.ece

    Men igen held og lykke med det går den så går den ikk noget jeg har ondt i røven over som sådan ...


  • #35   10. maj 2010 casper K - Gjorde jeg for længe siden, men ja der står det er ulovligt..?
    Og ja det var der noget der sagde mig fra starten af smiley hehe


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #36   10. maj 2010 Ok . Tror nemlig det går ind under dokumentfalsk og det straffes altid hårdt i Danmark . Underligt nok tit hårdere end vold og andre dumme ting !

  • #37   10. maj 2010 Der står op til 6 års fængsel, i bunden af linket.

  • #38   10. maj 2010 Skal ik sige dig imod da jeg ik ved noget med sikkerhed..

    Men tvivler stadigvæk stærkt på det kommer til at give fængsels straf smiley


  • #39   10. maj 2010 Så skal de sku hellere ik brokke sig over manglende plads derinde hvis de smider folk derind for sådan noget pjat.(Og skal lige siges ja 6 år men det hvis du virkelig har svindlet, så straffen ville ALDRIG ramme de højdre med sådan en ting her).

    Men fair nok, fik det svar jeg ville ha..

    Konklutionen må være:
    Er ik min far jeg skal ty til det med, men en ven på min egen alder og ha kasket i bilen til de hurtige tider..


    TAK TIL ALLE!!


Kommentér på:
HVIS det nu var situation ;) Klip.

Annonce