{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Ford Fiesta 2010 Fælger {{forumTopicSubject}}

Hej ville høre om der nogen der ved, hvor bredde dæk og lavprofil, man kan køre med på 17 tommers uden den rammer el tæt på. Og det samme med 18 tommers. Da jeg står og kan vælge mellem 17 og 18. og vil have dem der er breddest, ikke så meget lavprofil gør noget, det bredden på dækket, Uden plads problemer overhovedet, Og hvor lang ned kan man gå i ET målet. Std.mål er 41.
Håber der nogen der kan hjælpe, da jeg står på bar bund ang det. og vil godt have det breddeste Der er plads til uden problemer og så lang ud til kanten man kan komme. På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Fiesta 2010 Fælger
  • #1   13. maj 2010 FÆLGE!

• #2   13. maj 2010 hvis den skal slæbe sig selv og stadig skal have noget der minder om køreegenskaber så nøjes med 17 vil jeg sige.
    7x17 ET mellem 38 og 45

• #3   13. maj 2010 vil nok smidde 205-40-17 dæk på

• #4   13. maj 2010 Fælge og dæk

• #5   13. maj 2010 Ok Copyright hvad med 8.5 Og ja den skal have stortset normal køre egenskab. skal bare have de breddeste og så lang ud til kanten de må komme inden for loven, el tæt på. det skal ikke gå ud over køre egenskabene ikke det vilde, jeg havde tænkt på 215/30/17 el 215/40/17 er det helt væk el hvad med 18 tommers er det helt helt væk det jeg skriver. Jeg ved intet om det og står og skal bare have nogle på nu og de breddeste jeg kan uden køre egenskab bliver meget dårligere. så gerne så langt ud til skærm kanten som muligt

• #6   13. maj 2010 En skrev til mig, sådan her.
    8.5X17 tommer. Det ser fedt ud. Så kan du også vælge et sæt dæk som er en størrelse mindre en selve fælgene. Så kan man ikk se fælgene stikker ud + det er lovligt og samtidig ser den bred og sænket ud som du vil ha det. Det ville jeg vælge hvis jeg var dig

Kommentér på:
Ford Fiesta 2010 Fælger

Annonce