{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

dk's billigste ?? {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der er træt af de annoncer hvor der står "Dk's billigste" Dk'sflotteste til prisen" osv...

Jeg ved ikk lige hvem der har kåret dem til det.. smiley

På en måde synes jeg det er ret sørgeligt at bruge det argument da mand ikk har noget i det. men alligevel kan man sku ikk lade være med at smiile af det heh:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dk's billigste ??
  • #1   15. maj 2010 Anderledes markesførings hehe:)

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=915091

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 226
    #2   15. maj 2010 Det er vel fair nok at folk skriver dk billigste, vis det er den billigste tilsalg i dk.??

• #3   15. maj 2010 Jeg vil lige sige det med DK billigste har jeg haft skrevet hvis jeg har haft tjekket prisen på gg og dba bilbasen osv og hvis ingen har en pris under så skriver jeg det...

Men DK flotteste kan man ikke bedømme da man alle har hver sin smag.

Min mening,

• #5   15. maj 2010 Ja dk billigste og så kommer alle forbeholdne i annoncen.

Dks billigste iforhold til km , rust, udstyr fra min mormor og i en eneståndene brian Bg stand...

• #6   15. maj 2010 haha rasmus...

Liiig præcis

• #7   15. maj 2010 Jeg køre ikke på nogen forbehold enten er den eller også er den ikke... no matter what.

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    feb 2007

#8   15. maj 2010 Ronnie hvad er problemet så længe de er dk's billigste.

• #9   15. maj 2010 jeg undre mig bare over at der kan være så mange af dk's billigste.
    Der er ikk noget problem, jeg konstatere bare smiley

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    feb 2007

#10   15. maj 2010 Jeg kan ikke finde andre bmw z3 i Danmark hvor de skriver at deres er den billigste ud over ham der skriver det her påv bg.

• #11   15. maj 2010 der er jo mange forskellige annocer hvor i det står peter-
    Det jo ikk for at jeg hentyder til en bestemt bil... Siger bare at jeg synes det er lidt latterligt at markedsføre sin bil med at gi den et stempel som danmarks billigste..??
    Eks.
    Det jo klart en bil der har gået 300.000 er billigere end en der har kørt 100.000... Derfor er den jo ikk danmarks billigste.......

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    feb 2007

#12   15. maj 2010 Ronnie jeg forstår det sket ikke?? Den bmw z3 er da Danmarks billigste uanset hvad. Og derfor er det vel ok at han skriver det, uanset om hans har kørt 1 km eller 500,000 km. Så længe man ikke kan finde nogen anden z3 tilsalg billigere synes jeg det er helt ok at markedsføre den under danmarks billigste bmw z3.

• #13   15. maj 2010 Nu findes der jo altså mere end nettet hvor der sælges biler, forhandlere har heller ikke alle biler i anoncer og slet ikke hvis det er en komisions bil for en kunde osv.

Hva med kong knold der sætter sin bil til salg ude ved vejkanten, det kan man da heller ikke så nogen steder.

Efter min mening så er det jo heller ikke noget sagligt grundlag for at det skulle være "godt" at det er den billigste i DK, så hvorfor overhoved bruge dette i en anonce, hvis bilen ellers har en mangel eller andet der netop gør at den er billigere end alle de andre så er der jo netop en grund til det og det afspejler ikke ligefrem gode toner i en anonce efter min mening.
    Hva hjælper det at det er den billigste hvis den lider under at skal have lavet for 25.000 Kr. det ene og det andet og ikke kan synes før osv. så er det jo ligepludslig meget misvisende eller vildledende ville jeg mene :o)

Det er lidt det samme som dem der skriver, den flotteste til salg i DK eller bedste stand, det har eller kan man jo ikke vide en hujende dyt om med mindre man kendte alle de andre biler helt ned i detaljer som også står til salg.

Så efter min mening sender det faktisk et dårligt signal når der i en anonce står DK´s billigste, fordi det vil altid være i forhold til "hvad?" biler er jo ikke ens og slet ikke i brugt tilstand og hvad hulen kan man så bruge sådan en ubestemt variable udtallelse til ! intet jo...

• #14   15. maj 2010 Lige præcis brabus...
    Det var lige det jeg mente med det smiley

• #15   15. maj 2010 HVis Km. og alt andet er lige gyldigt med det udelukkende handler om salgs priser, så kan jeg da hurtigt finde 1 der er billigere til salg end den Z3er der

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/BMW-Z3-2,8-Roadster_ID603394.htm

http://www.hmcars.dk/nyhed.asp?id=115

Så hvis det blot handler om at komme i besidelse af en Z3 så kan det lade sig gøre endnu billigere, så Danmarks billigste UDEN FORBEHOLD det er den altså ikke smiley fordi der står ikke noget om at det er i forhold til Km eller afgift osv.

Det er lidt som at stå og hjuple over at man har DK´s billigste, ja fedt nok, men det siger også noget om at man har DK´s mest sørgelige til salg efter min mening, der er langt imellem folk blot bortgiver deres biler trods alt :o)

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    feb 2007

#16   15. maj 2010 Brabus de er jo begge uden dansk afgift, og derfor kan de ikke kaldes dk's billigste. Med afgift bliver de jo begge meget dyre ind den der er tilsalg.

• #17   15. maj 2010 peter L.

Det er underordnet i en sammenhæng der ikke er bestemt ud fra forbehold, du kan "købe" en Z3 og blive ejer af denne billigere end den anden der påståes at være danmarks billgiste, du skal huske på at der udelukkende i en sådan sammenhæng ikke tages højde for andet end anskaffelses prisen når man påstår det udelukkende er den "billgiste" altså den billigste at "købe" du kan tage alle forbehold med hvis du ønkser men der er udelukkende tale om anskaffelses pris.

Vi kan dog godt blive enige om at der er tale om 2 forskællige scenarier, men så er det jo ikke anderledes end at sige at Km. og stand helelr ikek skal tages højde for, fordi så skal bilerne være 100% ens i stand og udstyr osv. hvis du skal fortage en 100% sammenligning i pris.

Kommentér på:
dk's billigste ??

Annonce