{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Gearkasse i aut,bmw 328i??i stykker el {{forumTopicSubject}}

ja min gearkasse køre mærkligt, den trækker ikk godt og køre i bakgear som nogen skubber den.

og der vises en tandhjul med en (!) tegn i den, hva fan er det ??

er det gear kasse der er smadret??? eller convorter(kobling)

motor 328i steptronic bmw e46 cupe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearkasse i aut,bmw 328i??i stykker el
  • #1   15. maj 2010 funktionsfejl i gearkasse systemmet<!

• #2   15. maj 2010 ja en elektronisk fejl på gearkassen..

• #3   15. maj 2010 Hm.. ja dt har jeg læst nu i min "servicebog" men hva fan skal det betyde??, er ikk så god ang de motor ting hehe.. undskyld.. det skete bare lige pludselig igår..

kan det laves, eller skal man købe en helt nye gearkasse????

• #4   15. maj 2010 Måske skift olie på gear kasse, måske vil det hjælpe. jeg kender ikk meget til det.. har ikk prøvet det, men nogen siger at de kan hjælpe men det koster ca 3000.kr

• #5   15. maj 2010 altså klap hesten, kør ind til bmw og få læst fejlen ud, kan jo være et kikset gearskift, eller fugt i stik

• #6   15. maj 2010 B4NDIT--- kikset gearskift eller fugt i stik, kan det få bilen til at køre som en der har fucket sin kobling som den glider igennem?????

• #7   15. maj 2010 normalt er det pga. Olien - dvs det sku ha været skiftet, den har sikkert brændt noget af i gearkassen, men det kan også være nogen ventiler, eller hastigheds føleren... måske kan det læses ud / reddes... men jeg tvivler.

• #8   15. maj 2010 Okay, fuuck man, håber virkelig at den kan reddes, og der er bare sket et andet fejl, bar eikk en gearkasse er defekt,

men det skete lige pludselig jeg kørte på motorvejen 160km/T så stoppede jeg ved en tank så ville jeg køre igen, så begyndte den at opføre sig sådan som den glider igennem.. men her til morgen, jeg startede bilen, og sættede den i bakgear så kørte den normalt i styk tid så efter det igen samme fejl?????

• #9   15. maj 2010 hyppige fejl der skyldes dårlige eller manglende olieskift på specielt GM (kasserne) på bmw... så begynder de på at glide i gear og nærmest file, ellers køre de 100 meter, og vil så ikke trække mere, eller 5 meter i bakgear, og vil så ikke trække mere... det plejer at være når olien blir varm, de mister trykket i gearkassen dem jeg har set har tit været brændt indvendig... og fesen en masse af

• #10   15. maj 2010 B4ndit..

så det vil sige den er færdig??

• #11   15. maj 2010 Allen > det lyder sådan ja, udfra dem jeg har erfaring med og skiftet det var været det samme, men kan jo være du er heldig det er noget andet.. og der sidder en hastigheds føler i dem, der også kan gå til.. og så kan den heller ikke finde ud af det.

• #12   15. maj 2010 hmm..

FUck nedern på.. GM kasserne hva fan er det? kan man få andet som er ikk gm til min bil??

Kommentér på:
Gearkasse i aut,bmw 328i??i stykker el

Annonce