{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.897 visninger | Oprettet:

Tobias
Tobias
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 404

Bmw E30 325i vs. VW Vento VR6 {{forumTopicSubject}}

Hvad ville i vælge og hvorfor?

Bmw'en er lidt billigere og baghjulstrukket..

Vento'en synes jeg bare er super sprød, hvis den får bbs rm/rs fælge på, og så bliver smidt helt ned på maven.

Personligt hælder jeg mest til E30'eren.

Hvad er i mest til, og hvorfor?

OG NEJ, jeg er ikke interesseret i få af vide at jeg skal starte op med en billig Corolla E10! Det er kun for at høre jeres mening om hvad i synes bedst om, og hvorfor..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E30 325i vs. VW Vento VR6
  • #1   17. maj 2010 Jeg havde taget e30, lyden er musik
    De kan holde til en del tæsk, men sørg nu for at du ikke får fingrene i en der er forskruet.

• #2   17. maj 2010 bmw kan næsten ikke slides op, og ja den er baghjulstrukket. og vr6 er stærk overvurderet efter min mening

• #3   17. maj 2010 Det er jo helt op til dig smiley
    Hvis man er til lidt sportslig kørsel, så er bmw'ens baghjulstræk jo at forestrække. Motor mæssigt er de ca. lige hurtige vil jeg tro. Men hvis Bimmeren får RS og sænkning, står den godt nok også lige i skabet smiley

• #4   17. maj 2010 Havde nu også valgt E30'eren.. Den skal jo også bare have nogle lede brede tyskerfælge på og så helt i kælderen.. Så er den fed..

Ventoens motor er sprød, jeg er ikke så meget til dens design. Men det er jo en smagssag.

• #5   17. maj 2010 ventoen, jeg synes den er for lækker, og falder godt ind i mængden, så man kan have den i fred

• #6   17. maj 2010 jeg har skam planer for begge biler.

E30'eren:
    M-tech 2 skørter.
    sportssæder - læderkabine.
    bbs rs/rm fælge 15 / 16"
    helt ned på maven.

Vento:
    VR6 frontlæbe.
    helt ned på maven.
    bbs rs/rm fælge 15 / 16"
    læderkabine / G4 GTI kabine.
    angeleyes forlygter.
    andre baglygter.

• #7   17. maj 2010 Jeg hælder også mest til E30'eren (og det er ikke kun fordi jeg selv har haft en).
    Generelt ser de bare meget mere onde ud end en Vento. Det er til gengæld personlig preference.
    Hvis du går efter en E30, så sørg for at kigge efter rust ved alle løftepunkter, under batteriet ved torpedopladen (hvis det er gl. model), rundt ved forruden, i vanger og i bunden af bagagerummet.

Ellers er der vidst ikke meget tilbage at gøre, end at linke til et klassisk billede af en E30, som står med BBS RS:
    http://www.felgen-man.de/E30neu/E30-9.jpg

• #8   17. maj 2010 Ventoen er der mere udstyr i ABS AIRBAG osv. Har selv haft begge biler bare i mindre udgaver. BMW er fed og køre i men Vento er bedre i daglig brug. Den har mere plads bagi til passager og bagagerummet er meget større. Mit valg ville være Vento pga udstyr plads og årg.

• #9   17. maj 2010 Michael - den er lige i skabet den der!
    Jeg skal have en ny model, 2 dørs.. den skal faktisk være lige præcis som den du har linket til, enten sort eller grå..

• #10   17. maj 2010 Ja en E30 er nu en dejlig bil. Dog vil jeg give Ronnie ret, til helt almindelig daglig brug, ville en Vento nok være bedre. Min søster har en, og når hende og manden skal afsted, med barnevogn, barnesæde osv. osv. er sådan en 4 dørs slæde nu rigtig god at have.

Men jeg kan se at du kun er 18....
    Var det ikke en ide at få bare lidt mere erfaring bag et ret, end at hoppe direkte ud i enten en 170hk baghjulstrækker, eller en 174hk forhjulstrækker, som begge vil koste dig en arm at forsikre? smiley

• #12   17. maj 2010 Ja 36'ere koster jo ikke specielt meget mere, og er en del sundere end de fleste E30'ere.
    Så kan du også holde dig på en 320i og stadig have 150hk, som er til at forsikre. Den ser også kanon godt ud med komplet M3 sæt og på BBS LM smiley

• #14   17. maj 2010 jeg kan forsikre begge biler til 11 k i ansvar.. og de koster det sådan set også hvis jeg skal forsikre en kedelig vento 1.8 fx ..

så forsikringen er skam undersøgt.

Grunden til at jeg ikke vil have e36, er fordi jeg synes at e30'eren er så meget federe!

Jeg har ikke en super tung højrefod, og kan sagtens styre mig mht til fartgrænser. men jeg synes det er rart at have et kraftoverskud til når det bliver nødvendigt.. Ehm og skal man op i en e36, så koster den 880 kr mere om året i vægtafgift, og er næsten 2 sek langsommere fra 0 - 100..

• #16   17. maj 2010 selvrisiko på 2500 ..

• #18   17. maj 2010 Det er selvfølgelig i mit eget navn .

www.hf-forsikring.dk

• #19   17. maj 2010 du har da ingen selvriciko ved en ansvarsforsikring, det er da kun til kasko

eller tager jeg fejl?

• #20   17. maj 2010 der står selvrisiko 2500..

Kommentér på:
Bmw E30 325i vs. VW Vento VR6

Annonce